כלים עבור גוגל לעסק שלי
|

איך אפשר להזניק את העסק בדיגיטל עם הכלים של גוגל?

גוגל מציעה מגוון כלים חינמיים שיכולים לעזור בהגדלת הנוכחות של העסק ברשת.
ריכזנו לכם את כל המידע במאמר הבא. מוכנים? אנחנו יוצאים לדרך!

גוגל לעסק שלי

עם גוגל מיי ביזנס, תוכלו להציג את העסק שלכם באמצעות פרופיל חינמי, כאשר יחפשו אותו בשם שלו או במילות מפתח שאתם מקדמים. בפרופיל הזה המופיע גם בתוצאות החיפוש וגם בגוגל מפות, תוכלו להכניס ולהציג את כל המידע הרלוונטי לגבי העסק, לשים לינק לאתר האינטרנט וגם לשמור על קשר עם הלקוחות שלכם.

הרישום והתפעול של כרטיס העסק הוא מאוד פשוט ותוכלו לעשות את כל התהליך בעצמכם.
נמליץ לכם להיעזר בטיפים שלנו לבניית כרטיס עסק:

  • בנו פרופיל עשיר וגם מעודכן. הכוונה היא שיש למלא בקפידה את כל הפרטים של העסק בהם, כתובת מלאה ומדויקת, שעות פעילות, טלפון, לינק לאתר ולינקים לעמודים ברשתות חברתיות. מומלץ גם להוסיף תיאור לגבי העסק שלכם.
  • כרטיס העסק שלכם צריך גם לכלול תמונות. אפשר לצרף תמונות של העסק שלכם ושל מוצרים שאתם מוכרים. אלו צריכות להיות איכותיות וגם ברורות.
  • חשוב מאוד להתייחס לחוות הדעת שהלקוחות השאירו לכם בכרטיס העסק. לדוגמה, אם קיבלתם ביקורת חיובית מלקוח, הודו לו עליה ואם קיבלתם ביקורת שלילית, נסו לשמור על מקצועיות וחשבו מה לעשות על מנת לשנות את המצב (אפשר להשאיר טלפון או כתובת מייל שלכם ולבקש מהלקוח לחזור אליכם וזאת על מנת שתוכלו להבין מדוע הוא היה לא מרוצה ובמידת הצורך גם להציע לו פיצוי). הדבר יעלה את רמת האמינות שלכם בעיניי הלקוחות וכמו כן יעלה גם את הסיכוי שהלקוחות יבצעו רכישות נוספות מכם בעתיד.
  • תעלו מבצעים והטבות לכרטיס העסק שלכם. אם יש לכם מוצר חדש שאתם רוצים לקדם, תוכלו להעלות פוסט בכרטיס העסק ואם יש לכם מבצעים לקראת החגים, גם תוכלו להעלות פוסט מתאים.
  • נתחו את הפעילות של כרטיס העסק. בדקו כמה אנשים הגיעו אליכם דרך גוגל והאם הם הקליקו על כרטיס העסק או על הטלפון המופיע בו. הניתוח הזה חשוב שכן הוא יכול לשמש אתכם כאשר תעדכנו את כרטיס העסק.

שופינג איי אל

יוזמה מבורכת של גוגל לתמיכה בעסקים המוכרים מוצרים אונליין. בכל שנה, במהלך חודש נובמבר, יש שני ימי מכירות עם מבצעים והנחות. הדבר עוזר לקידום אלפי עסקים בישראל. ניתן להירשם באתר שופינג איי אל. עקבו אחרי הפרסומים.

הסדנה הדיגיטלית של גוגל

גוגל פתחה אתר בו אפשר ללמוד כיצד להגדיל את הנוכחות ברשת. הלימודים הם אונליין ותוכלו ללמוד בכל שעה ובכל מקום שתרצו. הסדנה הדיגיטלית היא בשפה העברית והתוכן הוא חינמי לחלוטין. כל זאת על מנת לעזור לעסקים לקדם את העסק שלהם. אגב, אתם תוכלו לבחור שיעורים מסוימים אותם תרצו ללמוד או שתוכלו לקחת קורס שלם.

Similar Posts