איך ליישן יין

הוא משולל את החיים הרגילים על ידי ארגון מוזר ואכזרי. לורד אנדראה מוצא את לורד אנדראה בחדר עם לוחות עץ בחלקו האחורי של הבית, בינוני ונעים, עם שני קירות מלאים בספרים ובשלישי שולחן עבודה גדול.

הוא הניף את מושב האהבה בחדר שנמצא כמה מטרים מאחת מדף הספרים. האור הגיע ממנורה קטנה שעמדה בצד השני של המיטה וקוסם מתחת לפני כשנה קרא. כשישב שם וחשב כמה נורא זה היה, עד כמה זה יכול היה להיות גרוע יותר, טופאס עצם את עיניו וניסה לא לראות את לילה בראשו.

לדוגמא

אם הייתי נוסע ברכבת התחתית היום – אמצעי תחבורה הכרוך בהמתנה – לעולם לא הייתי עוזב את הבית ללא חומר קריאה כלשהו: ספר, מדריך למצלמה דיגיטלית, מגזין שבועי ו בקרוב. כשהגיעו לחדר הקסמים נפתחו בפני הצופה דלתות העץ הגדולות. כמו בית העירייה, זה היה מקום ניטרלי לבחינות המאסטר, לבתי המשפט ולרכושם המשפטי של המטריארך והפטריארך של המשפחה שהגיעו לעיר.

התור בסניף הדואר או בסופרמרקט

הוא כשאתה מתעדכן בקריאה שלך. בעבודה עם בעלי כריס בהוצאת ספרי הילדים הבחנתי שאין הרבה ספרי ילדים על תרומות אסיה-אמריקאיות לאמריקה. אי אפשר לרשום כל דבר בחיי שעזר לקדם את הכתיבה שלי בכלל או לעזור לי בספרים בפרט.

סוזן וטילארט

היא יזמית וחברה כה מעוררת השראה. אני גאה להציג שיתוף פעולה ביני לבין מנכ"ל Cubicle ורשימת מועדון הספרים של בומה. לעתים קרובות שואלים אותי מה אני קורא, אז ריכזתי רשימה מיוחדת של ספרים מומלצים שעזרו לי במסע שלי והולידו את סקרנותי לגבי ספרים חדשים הקרובים שאינני רוצה לפספס.

קוראים יקרים

אנו מאמינים שספרים הם סוכני שינוי מדהימים מכיוון שהם מראים מה אפשרי ומה לא. להלן 12 ספרים שסוזן מאמינה שכל מייסד, יזם ומנהיג צריך לקרוא. יש לנו רק חיים אחד אבל יש לנו אלפי חוויות עם אחרים שעברו באותה דרך, למרות שנסענו בנעליים שונות.

בסוג זה של יין ויאנג בסיסי שזורים פעולת הקריאה והכתיבה ורעיון הנסיעה מחלחל לתודעה

באמצעות ספרים אנו מוצאים חונכים, חברים ושותפים עסקיים הכרחיים להצלחתנו כיזמים. לשוליים, רסיסי המחשבה, הזרעים והתובנות שאנו מגרדים בשולי הספרים יש חיים חברתיים משלהם.

כדי לקרוא ספר זה באותה דרך לינארית בה היית קורא ספר מודפס, לחץ על הקישור שמתחת לעמוד. אם תלחץ על הקישור, הספר לא יקרא באופן לינארי. כשאתה קונה ספר אתה מגדיר בעלות על הספר, כפי שהיית עושה עם בגדים או רהיטים: אתה קונה ומשלם עבורו.

שיטה זו מציעה קריאה ראשונה לביקורים עתידיים

אך עשויה לדרוש ממך לדלג ולחקור את הקישורים בסדר אחר. שעות אשראי ללימודים נדרשות לקריאה וכתיבת דוח ספר, חיבור, סקיצה או סיכום לבחירתכם עבור כל ספר ברשימה הבאה. הקריאה מוערכת בזכות הליווי או ההלחנה של עבודת הספר.

תוכן העניינים מכיל קישורים לפרקים ותתי הפרקים העיקריים של כל ספר. מותר גם שירים מקוריים ורלוונטיים – בכפוף להסכמתנו. כשזה קורה, ייפתח חלון דפדפן חדש כדי למנוע ממך לאבד את מקומך בספר.

יין ראתה הזדמנות להמיר סיפור חשוב על אבותיה לספר ילדים. קוליז זכתה בפרס הזהב של קרן בחירת ההורים לספר הסרטים הטוב ביותר בשנת 2001 ונבחרה לזוכה בפרס הספרים הבולטים של ALA ובפרס הספרים IRA בשנת 2002.

ספר מקסים ושובה לב על שני נערים קטנים החיים ב בניין ומפגש בלתי נשכח עם סנטה קלאוס

המבוסס על יין שגדל בדירה בניו יורק בקומה ה -19. שבוע מרהיב עבורי כמורה בסטירה סוקהאם אסאנום, עם מגוון שיעורים שאני נהנה לצפות בהם, כולל כמה נושאים מפוארים ומעוררי השראה. הטון של הדמויות הסיניות ושני האתגרים הגדולים ביותר עבור זרים וסינים ילידים.

Similar Posts