איך לקדם אתרים

קידום אתרים או אופטימיזציה למנועי חיפוש היא אחת הדרכים היעילות ביותר לקידום אתר כיוון שהיא עוזרת לשפר את דירוג האתרים בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים. עם זאת, קידום אתרים הוא תהליך מורכב הכולל אופטימיזציה של האתר שלך למילות מפתח, מתן תוכן סמכותי ושיפור איכות הקישורים לאתר שלך. על ידי שיפור SEO, האתר שלך יופיע בראש תוצאות החיפוש עבור מילות המפתח שצוינו.

שימוש במילות מפתח ממוקדות
היא אחת הדרכים היעילות ביותר לקדם את האתר שלך. זה ישפיע מאוד על דירוג האתר שלך, אשר בתורו ישפיע מאוד על התנועה. זו גם דרך יעילה לקדם אתר, מכיוון שהיא יכולה לעזור לחברות להגיע לקהלים שונים ולבנות מודעות למותג. אחת הדרכים הטובות ביותר להגדיל את התנועה לאתר היא להשתמש בערוצי מדיה חברתית כדי לקדם את התוכן שלך.

טוויטר מצוין לקישורים קצרים
מהירים (ומפתים), בעוד שקידום בגוגל+ יכול לעזור לאתר שלך להופיע בתוצאות חיפוש מותאמות אישית ולהציג ביצועים טובים במיוחד בנישות B2B. כאשר אתה מקדם במדיה חברתית, אתה יכול לחלוק הנחות או הצעות כדי למשוך לקוחות חדשים ולהגדיל את התנועה לאתר שלך. בעוד שרוב אתרי המדיה החברתית מעודדים אותך לקנות מודעות על מנת להגיע לקהל רחב יותר או ספציפי יותר, עצם היותה פעילה ובניית עוקבים טובים יעזור לך להשיג תשומת לב ולהגדיל את תעבורת האתר בחינם.

למרות שפרסום חינם אולי לא כל מה שאתה צריך
זוהי התחלה טובה לקידום האתר שלך ויכולה לעזור לעסקים מקומיים ולספקי שירות למצוא אותו באינטרנט. הנה 9 דרכים לפרסם את האתר שלך ולקבל יותר תנועה בחינם. עבור עסקים קטנים עם תקציבי שיווק מוגבלים, פרסום באתר עשוי להיות הוצאה לא מבוטלת. על מנת להפיק את המרב משיווק התוכן שלך, עליך לוודא שהאתר שלך פועל כ-SEO ולקדם את התוכן שלך בערוצים אחרים כגון מדיה חברתית או פרסום בתשלום.

הפקת תוכן מעולה באופן עקבי טוב גם לקידום אתרים וגם לקידום במדיה חברתית
אבל זה גם טוב להנעת מבקרים חדשים לאתר שלך לבד. ככל שתיצור יותר תוכן כדי לעזור לאנשים, כך יש להם יותר סיבות לבקר באתר שלך. בלוגים הם כלי נהדר ליצירת תוכן חדש ללא הרף שמראה לגוגל שהאתר שלך רלוונטי ורלוונטי בכך שהוא מציע למבקרים שלך משהו שימושי לקרוא ולחזור אליו.

בלוג
הוא אחת הדרכים היעילות ביותר לקדם את האתר החדש שלך, במיוחד אם אתה חברת B2B שמחפשת רעיונות לשיווק תוכן. כאשר בוחנים כיצד לקדם את האתר שלכם, מומלץ ליצור בלוג לחיזוק קידום אתרים ולהגדלת דירוג האתרים שלכם במנועי החיפוש. גם אם אינך כותב גדול, אתה עדיין יכול להפיק תועלת מהכללת בלוג באתר שלך מכיוון שהוא עוזר לבנות מודעות למותג ולהגדיל את התנועה לאתר שלך.

זהה את האתרים הטובים ביותר בנישה שלך והצע עבורם בלוגים לאורחים
ספק קישורים לדף הבית, לבלוג או לדפי אתר אחרים שלך (בהתאם לאופי התוכן) בפוסטים ובביוגרפיות שלך במדיה החברתית. חשבו אילו דפי אתר או פוסטים בבלוג אתם מתכננים לשתף בכל פלטפורמה ומדוע.

כל הרשתות החברתיות הגדולות מציעות יעדי פרסום שונים שבהם תוכל להשתמש כדי לקדם את האתר החדש שלך. אתה יכול לבחור בין פוסטים בפייסבוק, מודעות בטוויטר או בלינקדאין המקודמות על ידי סיכות Pinterest ועוד.

לאחר מכן המודעות הללו מפנים מחדש תנועה מוסמכת לאתר שלך
כדי שתוכל להמיר אותן ללקוחות. בעיקרון, במקום להשאיר את דירוג מנוע החיפוש של האתר שלך למקרה, אתה יוצר מודעה ומשלמת מחיר קבוע עבור כל קליק שהמודעה שלך מקבלת בעת צפייה בגוגל או באתר.

אם אתה משלם עבור מודעות המקדמות אתחול מחדש של האתר שלך
הלקוחות שלך יהיו קהל היעד הטוב ביותר מכיוון שהם נמצאים באתר הישן שלך. רוב שירותי השיווק בדוא"ל מאפשרים לך לשתף את כתובת האתר של ההרשמה שלך עם המנויים כדי שיוכלו להירשם לרשימת התפוצה שלך מבלי לבקר באתר האינטרנט שלך. ברגע שאנשים מתחילים להירשם לרשימה שלך, אתה יכול להשתמש בדוא"ל כדי להחזיר אותם לאתר שלך כשאתה מוסיף תוכן חדש, או אם יש לך אתר מסחרי, אתה יכול להשתמש בהצעות ומוצרים חדשים. אם אתה משתמש בשיווק בדוא"ל, הקפד לשלוח מיילים באופן קבוע כך שהאתר שלך יהיה תמיד במוקד של המנויים.

לקבלת התוצאות הטובות ביותר
הקפד לכלול קישורים לאתר האינטרנט שלך, לבלוג ולעמודי המדיה החברתית שלך במספר מקומות בדוא"ל שלך, והקפד לכלול קריאה לפעולה. מצא מקומות סביב האתר שלך ובתוכן שלך כדי לעודד אנשים להצטרף לרשימת התפוצה שלך. שלח את האתר או העסק שלך לספריות מקוונות כדי שהקהל הפוטנציאלי או שוק היעד שלך יוכלו למצוא אותך בקלות.

אם אתה רוצה קידום
אפשרויות האתר כוללות: בלוגי אורחים, פוסטים בפורומים, החלפת קישורים ומאמרי חדשות. על ידי הכללת קישור לאתר שלך בביוגרפיה שלך בסוף פוסט אורח, אתה יכול להביא מבקרים חדשים ממקור שסביר שיקבל הרבה יותר תנועה מהבלוג או האתר הנוכחי שלך. זה מספק הזדמנות נוספת להגדיל את התנועה לאתר שלך באמצעות המאמצים שאתה כבר נוקט, כגון שליחת מיילים ללקוחות, לקוחות פוטנציאליים וספקים.

לדוגמה
צור דף נחיתה לתחרות באתר שלך ולאחר מכן קדם את התחרות לעוקבי המדיה החברתית שלך כדי להגדיל את התנועה לאתר שלך. אם אתה רוצה שאנשים יבקרו באתר שלך, אתה תמיד יכול להשתמש בתחרויות כדי למשוך תשומת לב למותג שלך. אחת הדרכים הטובות ביותר להפיץ את האתר החדש שלך היא להשיג אנשים שכבר מכירים וסומכים על המותג שלך, כך שתוכל לשלוח דיוור ישיר או פליירים ללקוחות קיימים כדי לעורר קצת התלהבות. הדבר הגדול בשיווק בדוא"ל הוא שמשתמשים אפילו לא צריכים לבקר באתר האינטרנט שלך כדי להירשם לניוזלטר שלך, כך שתוכל להתחיל לקדם את האתר החדש שלך לפני השקתו.

שיווק בדוא"ל יכול להביא מבקרים לאתר שלך על ידי שיתוף תוכן חדש או מבצעים
הצעת תוכן מקורי וחינמי באתר שלך יכולה לעזור לך למשוך מבקרים חדשים ולהבדיל אותך מהמתחרים. עם זאת, רק תוכן איכותי ומפה לאוזן דיגיטלי לא מבטיחים מספיק תנועה לאתר שלך. אם לקוחות פוטנציאליים לא רואים את האתר שלך דרך מונחי חיפוש או ערוצי שיווק אחרים, לא תראה הרבה תנועה לאתר ותבנה את העסק שלך.

מדיה חברתית
היא אחד הכלים החינמיים החזקים ביותר לקידום האתר שלך, אבל להשיג מהם משהו מבלי לבזבז את כל הזמן שלך יכול להיות אתגר. שימוש ב-SEO מסורתי לקידום האתר שלך הוא אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג תנועה אורגנית ודירוג גבוה יותר. מכיוון שיצירת תוכן חזותי היא מגמה חיובית, קידום האתר שלך באינסטגרם הוא אטרקטיבי מתמיד. שיווק תוכן הוא דרך מצוינת לקדם את האתר שלך מכיוון שהוא יכול לשפר את SEO שלך ולייצר תוכן שימושי לקהל שלך.

Similar Posts