השתלות שיניים ללא ביטוח

השתלת שיניים ובמחיר סביר

יש הרבה אנשים שיש להם שיניים שלא עובדות לצרכים שלהם. השתלת שיניים היא הפתרון המומלץ והטוב ביותר למי שיש לו שיניים שאינן מתפקדות לצרכיו. מהו השתלת שיניים? זהו מכשיר רפואי שמחזיק את החלק העליון של השיניים שלך קרוב ללסת שלך. החלק העליון מכונה גם הכתר שלך. כאשר אדם מאבד את שיניו הטבעיות, זה יכול להיות מאוד מתסכל עבור אותו אדם לקבל חיוך כדי לגרום לו להרגיש טוב עם עצמו. יש אנשים שהם מודעים לעצמם ולא רוצים שישפטו אותם בגלל אובדן השיניים שלהם. זה גם יכול לגרום לאדם לרצות ללבוש מגן פה. אנשים מרגישים מאוד פגיעים כשהם לובשים מגן פה מכיוון שהם לא מרגישים בנוח כשהם מכניסים את הפה שלהם למקום הרגיל שלהם. עם השתלות שיניים אתה יכול להיות בטוח שהשיניים שלך יהיו מוגנות היטב ותוכל לקבל את הביטחון הזה לחייך שוב מבלי ללבוש מגן פה.

עם כל היתרונות של השתלת שיניים, לא קשה למישהו שמעולם לא עבר ניתוח שיניים לפני כן להמליץ על ההליך. יש אנשים שמעולם לא עברו הליך. אתה יכול לגלות עכשיו שלהתקין שן בלסת העליונה או התחתונה ולהתקבע על הלסת של אדם זה לא כל כך קשה וזה לא יקר. עם שתלים דנטליים השתלים עשויים מטיטניום שהיא מתכת אינרטית. השתל הדנטלי מכוסה בחניכיים והשתל נראה טבעי מאוד. כשהשתלים יצאו מהחניכיים כולם יראו שיש שן שנראית מאוד כמו שן טבעית. זה יכול להיות קשה לדמיין כי כאשר אדם רואה את השן שלו זה נראה כל כך טוב שאתה לא תאמין למה שאתה רואה.
למידע נוסף בנושא של השתלות שיניים ללא ביטוח והשתלת שיניים ביום אחד יש לבקר ב- dental-clinics.co.il

אנשים שהיו בשנות העשרה שלהם כשהיו להם שיניים שנפגעו ושלא פעלו יותר, אסירי תודה על ההליך. אדם שעבר ניתוח שיניים רוצה להיות מסוגל ללעוס מזון ללא בעיות. רוב האנשים שעברו משהו טראומטי יכולים לזכור כמה קשה היה ללעוס שוב לאחר ביצוע ההליך. הם גם זוכרים כמה טוב היה ללעוס שוב. אם הייתה טראומה כלשהי הקשורה להשתלות שיניים, אותו אדם יצטרך לקחת תרופות במשך שבוע או שבועיים לאחר ההליך, אך לא יהיה קשה מאוד לאותו אדם לתפקד כרגיל. עם זאת, אדם יכול ללעוס שוב את המאכלים האהובים עליו כמו המאכלים האהובים עליו.

עם ההליך שתוכל למצוא בדפי השתלות השיניים הטובים ביותר תצטרך להיות מוכן להשתמש במי פה. כמו כן, תצטרכו לזכור שלא תוכלו לצחצח שיניים עד לאחר ההחלמה. יש אנשים שלא זוכרים להשתמש במי פה לאחר ההליך כדי שישמרו על החיוך היפה הזה. עם שן חדשה בפה תוכל לצחצח שיניים עם שיניים חדשות בפה. השן החדשה שלך תהיה נקייה מאוד ומחוטאת ללא כל בעיות. בעת ביקור אצל רופא השיניים לאחר ההליך, ייתכן שיהיה עליך להשתמש במעט שמן או סוג כלשהו של סיכה לפני השימוש בחוט דנטלי או במברשת שיניים. חוט דנטלי, מברשות שיניים, מי פה וכל מה שאדם צריך להשתמש בו לאחר ביצוע ההליך צריכים להיות בבית השתלים הדנטליים החדשים שלו.

מהם היתרונות של השתלת שיניים? אנשים שעברו את זה אמרו שהם מרגישים טוב יותר מבפנים ומבחוץ לאחר ביצוע ההליך. לפני ההליך לא היו להם שיניים שעבדו, ולכן אובדן השיניים גרם להם להרגיש שאין להם שיניים כלל. עכשיו יש להם שיניים שדומות מאוד לשיניים רגילות. הלסתות שלהם לא כואבות בכלל כי ההליך היה קל מאוד לביצוע. הם יכולים להשתמש בחוט דנטלי ובמברשות שיניים ללא כאבים כלל. הם יוכלו לחייך בקלות כי ההליך קל לביצוע.

זה אולי נראה ברור מדי, אבל אם יש לך ביטוח שיניים, אתה צריך להתקשר לחברה שלך כדי לראות אם התוכנית שלך מכסה שתלים. אתה צריך לבקר באתר האינטרנט של המדינה שלך או להתקשר לסוכנות Medicaid המדינה כדי לברר אם זה מכסה שירותי שיניים, כולל שתלים. VA מספקת הטבות דנטליות לכמה ותיקים, כולל השתלות שיניים, כך שאם אתה וטרינר, עליך לבקר באתר האינטרנט שלהם כדי לראות אם אתה זכאי.

עם זאת

חלק מספקי ביטוח השתלות שיניים יכולים לעזור לך לשלם עבור השתלות שיניים. השיניים של כל מטופל הן ייחודיות, כך שהעלות הסופית של השתלות שיניים תלויה בכיסוי הביטוחי שלך, כמה גובה רופא השיניים שלך, מספר השיניים שתחליף, והשיניים הספציפיות שתחליף. כאשר מעריכים את עלות החלפת השיניים הקבועות, גובה הביטוח להשתלות שיניים הוא רק גורם אחד שיש לקחת בחשבון.

למידע נוסף על איך להוזיל את העלות של השתלת שיניים עם תוכניות שיניים

עיין במאמר שלנו על הנחות לרפואת שיניים. בתכנית רפואת שיניים משלמים אגרה שנתית, מעין דמי חבר, וניתן לקבל בתמורה טיפול שיניים בתעריף מופחת. תוכניות לרפואת שיניים הן אפשרות הנחה פופולרית לרפואת שיניים שיכולה לחסוך לך 20 עד 50 אחוז בעלויות רופא השיניים. בניגוד לביטוח, אין מגבלת עלות שנתית לשירותי שיניים.

רופאי שתלים רבים משתתפים בהטבות פרטיות או בתוכניות חיסכון של רפואת שיניים הנמנעות מהצורך להשתמש בביטוח לצורך הליך החלפת שיניים

ואם אתה רוצה תוכנית תשלום, 80% מרופאי השיניים מציעים אותה, לרוב דרך CareCredit, LLC, קבוצת מימון השיניים הגדולה ביותר.

חברות ביטוח שיניים ראו באופן מסורתי השתלות שיניים כ"סלקטיביות"

מה שאומר שהן לא שילמו הוצאות נלוות בעבר. המשמעות היא שרוב התוכניות לרפואת שיניים מספקות לפחות כיסוי חלקי עבור שתלים, מה שיכול להפחית משמעותית את העלויות הכוללות שלך. גם אם יש לך ביטוח, אתה עדיין צריך לשלם חלק קטן מהעלות, כי תוכניות שיניים בדרך כלל אינן מספקות כיסוי מלא להשתלות. כאשר מתכננים לשלם חלק מהעלות, עלות השתלת שיניים בביטוח שיניים נמוכה בהרבה, אך לא תמיד זה כך.

העלות הכוללת של השתלות שיניים ללא ביטוח שיניים משתנה בהתאם למטופל

שכן לכל אדם יכולה להיות תוכנית טיפול ייחודית הכוללת שילובים שונים של הליכים. בארצות הברית, העלות של השתלת שיניים בודדת היא בדרך כלל בין 3,000 ל-4,500 דולר. המחיר הממוצע האחרון לשנת 2021 באוקלנד, קליפורניה עבור השתלת השיניים הזולה ביותר בקרבתך.

הצג את עלויות השיניים הממוצעות והשתמש ב-CareCredit

כדי לשלם עבור שתלים של שן בודדת, אחיזות שתלים, כתרים ושתלים עבור שיקום פה מלא. על פי מחקר עלויות של המכון למדיניות בריאות של איגוד השיניים האמריקאי, העלות הכוללת של ההשתלה, האבוטנט, הכתר ושאר ההליכים הנדרשים נעה בין 3,100 ל-5,800 דולר.

אם אתה רוצה להחליף יותר משן אחת והשיניים הללו נמצאות אחת ליד השנייה

יש לך יותר אפשרויות השתלה ולכן יותר אפשרויות מחיר. לעומת זאת, המחיר של השתלות שיניים מרובות נע בין 1,500$ ליותר מ-50,000$. כאשר תתחילו לחקור את המחיר של השתלות שיניים, תגלו במהירות שהעלות של השתלת שיניים בודדת יכולה להיות בין 1,500 ל-6,000 דולר ארה"ב. העלות של שתל בודד לא מבוטח יכולה לנוע בין 3,000 $ ל-4,500 $. אם אתה צריך שתלים מרובים, העלות תעלה במהירות.

עם זאת

הממוצע הלאומי בארה"ב עבור סט שלם של שתלים הוא 34,000 דולר. השתלות שיניים בפה מלא בממוצע 34,000 דולר ארה"ב, אך יכולים להגיע ל-50,000 דולר ארה"ב בהתאם לאזור הגיאוגרפי ולגורמים נוספים כגון הצורך בעקירת שיניים או השתלות עצם. כאשר שתיים עד ארבע שיניים מוחלפות בשתלים באיכות גבוהה, ההליך יכול לעלות בין 6,000 ל-10,000 דולר. כמו בכל הליך, העלות הצפויה עשויה לעלות בהתאם לתנאים הספציפיים של המטופל ולמרכיבים אחרים.

אם יש דאגות רפואיות הקשורות לאובדן שיניים

חלק מתוכניות ביטוח הבריאות יכסו שתלים. אם אובדן השיניים נגרם כתוצאה מתאונה או פציעה, השתל עשוי להיות מכוסה בפוליסת ביטוח תאונות או קופת חולים. בהתאם למה אתה צריך את השתלים, הכיסוי עשוי להינתן על ידי רופא השיניים שלך, ביטוח הבריאות שלך, או שניהם.

אם יש לך כיסוי שתלים המתואר בפוליסת השיניים שלך, שאל לגבי המגבלות של התוכנית השנתית שלך. בדוק עם המבטח שלך כמה מהטיפול הכולל עשוי להיות מכוסה.

חברות ביטוח רבות שאינן מציעות כיסוי מלא לניתוח השתלות שיניים מציעות פיצוי עבור ההליך השווה לעלות של גשרים או תותבות קונבנציונליות

מטופלים לא מבוטחים יכולים גם לגלות את העלות של השתלות שיניים באוניברסיטה המקומית שלהם באמצעות תוכנית מגורים מתאימה שיכולה להפחית את כמות הכסף הדרושה כדי להחזיר חיוך אבוד. חשוב לציין שלא כל מרפאות השיניים מציעות תוכנית תשלום עבור שתלים.

התוכנית מכסה 50% מעלות השתלות שיניים

תותבות, גשרים והליכי שיקום שיניים אחרים. חסרונות של ביטוח שיניים. ביטוח שיניים יכול להיות יקר, במיוחד עבור המשפחה האמריקאית הממוצעת. כאשר הביטוח משלם עבור חלק קטן מכל טיפול בהגיינת הפה, העלות של תוכנית תשלום השתלים נמוכה בהרבה. עבור ניתוח TeethXpress, אם תוכנית ביטוח הפיצויים לשיניים או PPO מכסה ניתוחים כגון עקירות שיניים, שיניים תותבות ואפילו השתלות שיניים, הביטוח שלך יכול לשמש גם להחזר חלק מהניתוח. זריקה. מכיוון שהמגבלה השנתית המקסימלית של תוכניות ביטוח שיניים היא בדרך כלל בין 1,500 דולר ל-2,000 דולר ארה"ב, מטופלים שיבחרו לקבל TeethXpress יראו בדרך כלל את ביטוח השיניים כדרך להשלים את העלות הכוללת של הניתוח.

אתה יכול לפנות למספר רופאי שיניים לתמחור שתלים

אבל שוב, סביר להניח שרופא השיניים ירצה לראות אותך על הכיסא שלו לפני שיזכיר את העלות. ב-Dentistry at Its Finest, אתה יכול לסמוך על עמלה נמוכה בהרבה, החל מ-$1900 לשתל. העלות של סוג זה של תותבת הנתמכת בשתל יכולה לנוע בין 7,000 דולר ל-90,000 דולר. לוין מעריך כי העלות הכוללת של שן מתחילתה ועד סופה היא בדרך כלל בין 3,000 ל-4,500 דולר, בעוד שאדם שזקוק למלוא השתלה מחפש מחיר סופי של 60,000 עד 90,000 דולר.
לעוד מידע אודות השתלות שיניים ללא ביטוח והשתלות שיניים מחיר ניתן לגלוש לאתר dental-clinics.co.il

סכום זה לא השתנה במשך עשרות שנים

אם כי זה עשוי להספיק לכיסוי עלות מפעל; לכן, בסופו של דבר תשלם את השאר. אם יש לך ביטוח שיניים, כעת תוכל להחזיר כ-1,500 דולר ארה"ב לשתל בשנה. לכן, גם אם הביטוח שלך מכסה 50% מהשתלים, ייתכן שחרגת מהסכום המרבי המותר של הוצאות שיניים שנתיות לפני שקיבלת השתלת כתר, גשר או תותבת. בקש מהספק שלך ליידע אותך בבירור מה חברת הביטוח שלך רואה כעלויות "סבירות" ו"רגילות" עבור ביטוח פיצויים, ושאל לגבי תקופת ההמתנה להשתלות שיניים.

 

Similar Posts