פיתוח ויישום CRM

עם ה-CRM הנכון, העסק שלך יוכל לספק תקשורת בזמן, אוטומטי וממוקד עם הלקוחות כדי להתאים אישית את מסע הרכישה. הטמעה נכונה של CRM יכולה לעזור לחברות לנתח אינטראקציות עם לקוחות, לעקוב אחר לידים ביעילות ולייעל תהליכים. פתרון ה-CRM הנכון יעזור לך לתקשר בצורה יעילה ככל האפשר בין הנציגים והלקוחות שלך ויספק מגוון יתרונות שיובילו את העסק שלך להצלחה. עם זאת, לפני שאתה מיישם ATS או CRM בעסק שלך, חשוב להבין ש-CRM לא רק מועיל ליחסי הלקוחות והלקוחות שלך.

הטמעת מערכת CRM פירושה שהחלטת להעמיד את פיתוח ותחזוקת קשרי לקוחות חזקים בראש סדר העדיפויות שלך. הטמעת CRM שמציע ארכיטקטורה ניתנת להרחבה ויכול לצמוח עם בסיס הלקוחות שלך היא החלטה טובה.

בחירה ב-CRM אינטואיטיבי
קל לשימוש ואינטואיטיבי תבטיח מעבר חלק ואימוץ מהיר של עובדים. בין אם אתה מחליף CRM או חדש לשימוש, אסטרטגיית היישום שלך היא קריטית. בחירה והטמעה של פלטפורמת CRM המתאימה לצרכי העסק שלך ואינה מסבכת את הנהלים הפנימיים שלך יכולה לשפר או להרוס את העסק שלך. בחירת הפתרון הנכון לניהול קשרי לקוחות (CRM) היא קריטית, אך דרושים צעדים מרכזיים כדי לגרום לו לעבוד עבור העסק שלך.

למרות שחשוב להבין את המגמות בענף שלך ואת הצרכים של הארגון שלך
עזרה קטנה יכולה להקל על תהליך יישום ה-CRM שלך. עבודה עם מומחי הטמעה יכולה להבטיח ש-CRM מוגדר נכון ומחובר למערכות אחרות, ויכולה לסייע בהדרכה. שותפי הטמעה מבינים את הפלטפורמה שאתה מיישם ויכולים להבטיח שהיא מותאמת אישית כדי לעמוד ביעדים שלך ולעזור לך להצמיח את העסק שלך.

לשותף ההטמעה הנכון יהיה את הידע העסקי והטכני שיעזור לך לפתח CRM שתומך בעסק שלך ובדרך שבה אתה עובד
צוות ההטמעה שלך יעזור לעסק שלך להשיג את היעדים שהוא הציב כאשר החלטת לבחור ב-CRM לראשונה. לפי דוח CRM שנערך לאחרונה, למעלה מ-60% מהחברות מיישמות CRM כדי לשפר את היעילות ולהרחיב את הפונקציונליות של העסק שלהן; זה חלק מתפקידם של צוותי היישום שלך להבטיח שהמטרה הזו מושגת. זהה מנהיג קבוצה או מנהל שמרוויח 110% מ-CRM.

שים את המומחיות של התומכים בחזית עיצוב מסד הנתונים
תוך התחשבות בפרטיות, אבטחה, והכרה ופיתוח של האינטראקציות שלהם עם הארגון. הוסף מסמכי תהליך הפעלה חדשים ומשופרים ישירות למאגר הידע שלך ב-CRM. ספק לעובדים דרכים מרובות לגשת להדרכה, מסרטוני היכרות ומצגות ועד לקורסים קבוצתיים וספריית אינטרנט של עדכונים ושאלות נפוצות.

למד על שמונה שלבים ליישום מוצלח של כל כלי CRM לבחירתך
תמחיש דרישות עסקיות וטכניות ותתכנן אסטרטגיה מבחינת משאבים, עלויות וזמן לפיתוח CRM. אסטרטגיית CRM מוצלחת פירושה שעליך לקבוע כיצד זרימות העבודה שלך ישתנו, אילו צעדים עליך לנקוט בכל שלב של יישום, מה אתה רוצה להשיג, כיצד תמדוד את המטרות שלך וכיצד CRM ישלים את מפת הדרכים שלך. תאגיד. אם הגעת למסקנה שמערכת ה-CRM שלך צריכה להיות קשורה קשר הדוק לזרימת העבודה הייחודית ולמטרות העסקיות שלך, פיתוח מערכת CRM משלך היא הדרך שלך ללכת.

ראשית
שאל את עצמך מה היית רוצה להשיג עם CRM. ברגע שאתה יודע מה הארגון שלך עושה כרגע, אתה צריך לדמיין מה הוא יכול להשיג בעתיד עם CRM. יש לקוות, ה-CRM החדש שלך יהיה בשימוש במשך כמה שנים, ורוב הארגונים יגלו שבסיס התומכים שלהם יכפיל או אפילו ישלש ברגע שהם יתחילו לנהל נכון את התומכים שלהם. רעיונות חדשים חדשניים יצוצו מהעובדים כאשר יוצגו להם תוכנה אינטואיטיבית, ולכן פונקציונליות חיונית.

עם זאת
כדי למקסם את ערך ההטמעה, לקבל נראות גדולה יותר לתוך נתוני הלקוחות ולשפר את שיתוף הפעולה בין המחלקות, תצטרך לשלב פתרונות אלה ולהגדיר תהליכי עבודה שיתופיים. לחלופין, אם אתם מוכנים לטרנספורמציה דיגיטלית מסיבית וליצירת תהליכים עסקיים חדשים לגמרי בתחום המכירות, שירות הלקוחות והשיווק, תוכלו לבחור ליישם באופן מיידי פתרונות CRM עבור כל שלושת התחומים העסקיים. היתרון העיקרי בבחירת מודל הטמעת CRM מותאם הוא שתקבלו פתרון מותאם המתאים בדיוק לתהליכים ולצרכים העסקיים שלכם. עבודה עם שותף פיתוח מוסמך CRM שאתה שוקל פירושה שאתה יכול לקבל כמעט כל רמה של התאמה אישית של CRM שאתה צריך.

באמצעות בדיקה, תלמד כיצד הרכיבים הבודדים פועלים יחדיו ותוכל להעריך את נקודות המגע של הלקוחות המחוברות ל-CRM כדי להבטיח שהם פועלים כמתוכנן.

CRM לא רק מאפשר לחברות ליצור אינטראקציה חלקה עם לקוחות
אלא ניתן גם להגדיר אותו לטיפול בתהליכים עסקיים מורכבים שיכולים להיות די מורכבים אחרת. ברגע שפתרון CRM מותאם אישית נכנס לייצור, למפתח CRM עשויה להיות אחריות נוספת לתמוך ולתחזק את המערכת. תמיכה לאחר היישום יכולה לכלול ניטור ביצועי CRM, פתרון בעיות במערכת ועוד כוונון עדין של תכונות ותהליכי CRM כדי לענות על צורכי העסק או המשתמש המשתנים. מרכיב חשוב נוסף ביצירת תוכנית יישום CRM הוא הגדרה ראשונית של הגדרות ותהליכים של המערכת.

רשום את כל התפקידים שפתרון ה-CRM החדש שלך ישתמש
וודא שיש לך הגדרות אישיות עבור כל אחד מהם כדי שהם יוכלו להתחיל במהירות. לפני שאתם קובעים את ציר הזמן עבור הטמעת CRM והאירועים העיקריים שלו, חשבו על האדם או הצוות שיעקוב וינהל בצורה הטובה ביותר את התהליך. הם צריכים לעבוד איתך כדי לצייר תמונה מלאה יותר של הזרימה העסקית ולהבין כיצד CRM מתאים ביותר.

חפש צוות מנוסה של אנליסטים עסקיים בכירים שעוקבים אחר תהליך שנבדק בזמן
כדי לזהות את כל החולשות הקיימות בתהליך העסקי ולמצוא את תוכנית הטמעת ה-CRM הטובה ביותר. קבע את צרכי ההתאמה האישית שלך, מכיוון שאין תוכנת CRM סטנדרטית שיכולה לענות באופן מלא על צרכי החברה. למרות שרוב מערכות ה-CRM נועדו לעבוד מחוץ לקופסה, זכור שזה לא פתרון אחד שמתאים לכולם שכל חבר בצוות שלך יכול להשתמש בו מיד. עליך להתאים אישית את הפונקציונליות של מערכת ה-CRM כדי לענות על הצרכים העסקיים שלך, להכשיר עובדים ולהפוך מתרבות עבודה מסורתית לדרך חדשה לניהול עבודה וקשרי לקוחות.

בעת יישום פרויקטי CRM
חברה חייבת לעבור מספר שלבים. אסטרטגיית CRM היא תוכנית ניהול ברמה גבוהה ליישור אנשים, תהליכים וטכנולוגיות CRM להשגת יעדים עסקיים. ההנהלה הבכירה של החברה גם מגדירה את החזון כיצד CRM ישנה את העסק מבחינת יתרונות במונחים של שירות לקוחות טוב יותר והכנסות גבוהות יותר.

זוהי גישה עסקית אסטרטגית המשלבת טכנולוגיה
תהליכים פנימיים, ניהול אנשים ונתונים בכל הארגון כדי למשוך ולשמר לקוחות. בעזרת כרטיס סים אנו שואפים לספק את מה שהלקוח באמת רוצה, ומאז הצגתו סייענו לאלפי חברות להטמיע בהצלחה פתרון CRM בארגונים.

Similar Posts