קורס בדיקות תוכנה

הקשר בין בדיקות פיתוח תוכנה ותמיכה במחזור החיים של המוצר נוצר על ידי בדיקות יחידה, אינטגרציה, מערכות ובדיקות קבלה. מפתחי תוכנה עורכים סוגים שונים של בדיקות בהתאם למצב. בנוסף להיבטים הטכניים החשובים של הבדיקות, חשוב גם שיהיו תהליכי בדיקה מתוכננים היטב וניהול כולל של תוכנית הבדיקות.

בקורס זה תלמדו שיטות כמותיות
טכניות ומעשיות שבהן מהנדסי תוכנה ומפתחים יכולים להשתמש כדי לבדוק את התוכנה שלהם. כעת אתה מבין מהי בדיקת תוכנה וכמה מהיתרונות שלה, ואם תקרא את המאמר הזה, תראה גם מספר קורסים מקוונים שיעזרו לך לשלוט במיומנויות אלו וללמוד יותר. לא מבזבז יותר זמן, הנה הקורסים המקוונים הטובים ביותר שתוכל להירשם אליהם כעת כדי ללמוד תוכנה ובדיקות אוטומטיות ולהיות אנליסט איכותי (QA) או בודק תוכנה בשנת 2021. קורסי בדיקות התוכנה המקוונים המפורטים לעיל יעזרו לך. הם יציעו גישה למידע חשוב לגבי שיטות ומושגים של בדיקת תוכנה.

בקורס זה תחקור את המיומנויות והמושגים הבסיסיים של בדיקות תוכנה
מדריך וידאו מקוון זה מיועד למתחילים עם ניסיון מועט או ללא ניסיון בבדיקה ידנית. מתחילים המעוניינים להיכנס לתחום פיתוח ובדיקות תוכנה צריכים לבחור במדריך זה. קורס זה יעניק לך הבנה מעמיקה יותר של מושגים, החל מבדיקת הכישורים הטכניים שלך ועד ביסוס בסיס איתן בבדיקות תוכנה.

קורסים והסמכות יכולים לפתח את כישוריך במיומנויות בדיקה שונות
אתה יכול גם לקחת קורסים המלמדים את היסודות של בדיקות אבטחה, בדיקות זריזות, בדיקות סטטיות ואפילו בדיקות תכונות מתקדמות. קורסים אלה גם מסבירים כיצד AI יכול להפוך חלק מכלי הבדיקה שלך לאוטומטיים, ולבטל את הצורך בבדיקות ידניות שיכולות לקצר את תהליך הפיתוח. אם אתה בודק חדש, תרגילי מבחן מעשיים יכולים לעזור לך לצבור ניסיון חשוב.

חמש המטרות העיקריות של תרגיל זה הן לעזור לך (i) להבין מושגים בסיסיים וליישם אותם בבדיקות תוכנה
(ii) להתחיל עם מושגים, טכניקות, כלים ומסגרות ספציפיות, ו-(iii) לעשות עבור שיעורי הבית ועבודת המצגת שלך היכונו היטב, (iv) היכונו למבחנים ולבחינות גמר; (v) מיומנויות מעשיות הנדרשות על ידי מהנדסי בדיקה (כגון מיומנויות טכניות, הערכת תוכנה, שיתוף פעולה ותקשורת). בתהליך (i) תלמד מתי, היכן וכיצד לבדוק תוכנה בצורה מתאימה ואפקטיבית, (ii) תהיה לך ניסיון מעשי ביצירה ואוטומציה של בדיקות, ו-(iii) תראה כמה זה קל ליישם את הרעיון על כל מצב של בדיקות תוכנה…

כל אחד יכול להצליח בקורס הזה
ואני מקווה שהבנת תחום בדיקות התוכנה תעזור לבנות אמון, להתרגש מהלמידה ולפתח שיטות בדיקה חדשות, ולהשפיע לטובה על המגמה שלך הקשורה לתוכנה. קורס זה משתמש בגישה מונעת מבחן, המאפשרת לך להשתמש ביכולת הבדיקה באמצעות תרגילי וידאו ומדריכים לבניית יישומי Java מושלמים ובעלי ביצועים גבוהים. באמצעות תוכנית זו, התלמידים יכולים ללמוד את הטכניקות והשיטות של שימוש בסלניום לכתיבת יישומי אינטרנט, ולהשתמש ב- Selenium Grid ו- Selenium WebDriver API לבדיקת תוכנה.

קורס זה של בקרת איכות בדיקות תוכנה תוכנן על ידי אנשי מקצוע שעובדים בצורה כזו שתוך למעלה מ-40 שעות הם יעברו מהיכרות עם היסודות של בדיקות תוכנה לנושאים מורכבים כמו ניהול תצורת תוכנה
יצירת מבחן תוכנית, הערכות בדיקות וכו'. אם אתה חדש ב-IT, רוצה להרחיב את הידע שלך בבדיקות תוכנה ורוצה להמשיך בקריירה בבדיקות, או אם אתה רוצה להמשיך בקריירה עם טכנולוגיה אחרת, הקורס הזה הוא בדיוק בשבילך . ראשית, תתחיל את קורס המתחילים בבדיקות ידניות על ידי הבנת מחזור החיים של פיתוח התוכנה ותחקור היכן הבדיקות נכנסות לפעולה.

לאחר מכן
תוכלו לצלול לעומק לבחון מה, למה ואיך. זה לא רק כולל מתודולוגיות בדיקה מסורתיות, אלא גם נותן לך מושג על משטרי הבדיקה הקרובים. אם אתה בודק, מפתח, אנליסט עסקי או מנהל מנוסה, תלמד כיצד לחשוב מחדש ולנסח את תהליכי הבדיקה החכמים שאתה כבר מתרגל באופן אינטואיטיבי. אני מאמין שבדיקות תוכנה צריכות להיכלל בשלבים המוקדמים של תוכנית מבוא למדעי המחשב, כך שהיא תוכל להועיל לסטודנטים במהלך פרויקטי התכנות שלהם בקורסים הבאים ובקריירה העתידית שלהם בהנדסת תוכנה.

אני מקווה שהכלים החדשים האלה לא שימושיים רק למורים בעת לימוד מבני נתונים או בדיקת מבני נתונים
אלא גם לתלמידים לבדוק, לנפות באגים ולהבין את ההתנהגות הדינמית של פתרונות בעיות התכנות שלהם. הוראת מבנה נתוני מבחן העברתי הרצאת אורח בנושא זה ב-CSE 373. פגישת הדגמה-מבוא לתכנית המבחן והיום הראשון של הקורס.

עדכונים בדף האינטרנט של הקורס מצוינים בדרך כלל בדף המיקום
תמיכת מאמן תהיה זמינה עד להוצאת תעודת סיום הקורס או עד 3 חודשים. לאחר ההרשמה, 2 השיעורים הראשונים יהיו ללא תשלום, כך שאם אינך רוצה להמשיך לאחר 2 השיעורים הראשונים מכל סיבה שהיא, אנו נעניק החזר של 100% ללא כל ניכוי לחשבון הבנק שלך תוך מקסימום 5 עבודה ימים אם תתבקש תוך יומיים. ימי קצב גישה.

התוכנה תופעל במהלך השיעור הראשון ותופעל מעת לעת כאשר שלבי ההתקנה דורשים זאת
תוכנת GIT לבקרת גרסאות תוכנה ו-GitHub לבקרת קוד מקור תוצגנה והיישומים יידונו בסביבת בדיקות הענן של אמזון. נלמד מושגים חדשים יותר כמו פיתוח מונע מבחן (TDD) ופיתוח מונע התנהגות (BDD).

כל התוכן של קורס הסמכת בדיקות תוכנה תואם את הבחינה הזו ויעזור לך לעבור אותה בקלות ולקבל עבודה טובה יותר בחברות רב לאומיות מובילות
הקורס הזה היה מאוד יעיל ותמיד הכיל אלמנטים של למידה, שאלה ושיקוף. זה חיזק את האמונה שלי שבדיקות אינן שלב קרוב לסיום או חבילה אוטומטית לחלוטין כפי שטוענות חנויות Agile רבות. שלושת הימים שבהם מילאתי ​​את מוחי בקמפוס יפהפה במרכז העיר באוניברסיטת טורונטו היו מאוד מהנים… אם אתה לא הולך למשחקים כל יום, או שאתה לא חושב שאתה יכול לשבור את הכללים, או שאתה פשוט רוצה להיות בוחן. ההימור הטוב ביותר שלך הוא לנסות בדיקת תוכנה מהירה.

הוצאת תוכנה לשוק ללא בדיקה היא באמת מעבר לכל דמיון. אם גם אתה מיקור חוץ חלק מעבודת הבדיקות שלך, תזדקק לצוות ליבה של בודקים במטה שיוכל לבדוק במהירות מוצרים כדי לאמת את ה"בדיקות" שמבצעות החברות במיקור חוץ.

Similar Posts