|

קורס בניית אתרים 2022

קורס זה אינו לוקח קיצורי דרך, יש סרטוני הסבר מונפשים יפים ועשרות פרויקטים אמיתיים שתוכלו ליצור. הקורס כולל יותר מ-50 שעות של הדרכות וידאו בהבחנה גבוהה, ובונה אתרים אמיתיים ויישומי אינטרנט המבוססים על הידע שלך בתכנות. הקורס כולל יותר מ-55 שעות של הדרכות וידאו בהבחנה גבוהה, ובונה אתרי אינטרנט ויישומי אינטרנט מהעולם האמיתי על סמך הידע שלך בתכנות.

גם אם אתה חדש בתכנות
קורס זה ייקח אותך מרמת מתחיל לרמת שליטה. הקורס מועבר על ידי מדריך ראשי ב-App Brewery, קורס ההכשרה המובילה בקידוד בלונדון. קורס זה מתמקד ביסודות של תכנות אינטרנט, wireframing, HTML, CSS, JavaScript, כמו גם עיצוב אתר רספונסיבי באמצעות Bootstrap והיסודות של קידוד.

תוכל לתאר את המבנה והפונקציות של ה-World Wide Web
להשתמש בשילוב של HTML, CSS ו-JavaScript ליצירת דפי אינטרנט דינמיים, ליישם מושגי שפת תכנות בסיסיים בעת יצירת טפסי HTML, לבחור אינטרנט מתאים שירותי אירוח, ופרסם את דפי האינטרנט שלך כדי שכולם יוכלו לצפות בהם. העולם בסוף הקורס הזה. קורסים אלו ילמדו אותך את כל המיומנויות הבסיסיות שאתה צריך כמפתחי אינטרנט, כגון שפות תכנות, מסגרות, ספריות, כלים, והמושגים הבסיסיים של תכנות וניפוי באגים ביישומי אינטרנט. קורס זה ילמד אותך את הכישורים להתכונן להפוך למפתחים עם כל התכונות. בנוסף, תיצור פרויקטים אמיתיים רבים ותיצור אתרי פורטפוליו רבים.

עד סוף הקורס הזה
אתה תהיה שוטף בקידוד ומוכן ליצור כל אתר שאתה יכול לחלום עליו. בסופו של דבר, לא רק שתקבלו מושג טוב איך נראית תוכנית פיתוח של מחזור מלא של 7 חודשים, אלא שתוכלו גם להציג את דף האינטרנט הרספונסיבי והנייד בעל המראה המקצועי שלכם. קורס זה ילמד אותך את הכישורים והידע הדרושים לך כדי ליצור אפליקציות מוצלחות לנייד.

"הקורס הזה באמת ייקח אותך ממתחילים לבינוני
קורס זה בן שישה חודשים ייקח אותך דרך פיתוח אפליקציות אינטרנט חזיתיות. אם אתה רוצה ללמוד איך לבנות ולהפעיל אפליקציות אינטרנט של React מההתחלה ועד הסוף , הקורס הזה הוא בחירה טובה.

יש בו את כל מה שצריך
כדי להתחיל בקידוד – תלמדו איך ליצור אתר אינטרנט רספונסיבי ויפה, משחק אינטרנט ואפילו אפליקציה. במהלך הקורס תיצורו שני יישומי אינטרנט מעולים של React, והמדריך יהיה מוכן לענות על כל שאלה אם אתה נתקע. במקום להתמקד בשפה אחת או שתיים, הקורס החינמי הזה מאפשר לך ליצור אתר אינטרנט באמצעות HTML, ואז לסגנן אותו עם CSS, ולבסוף להביא זה לחיים עם JavaScript. גם חלק ממחנה האתחול של CareerFoundry Nano, קורס אולטרה קצר זה דורש ידע מוקדם ב-HTML ו-CSS, אך הוא אידיאלי למתחילים.

קורס זה בחינם מעניק לך גם גישה מיידית למיטב משאבים לעיצוב ופיתוח אתרים w עם ספר אלקטרוני HTML5 ו-CSS3
הקורס החינמי הזה יעזור לכם לשלוט ב-CSS Grid מאפס בעזרת Vesa Bose, מפתחת ומאמנת במשרה מלאה מקנדה. באופן ספציפי, תצטרך לדעת HTML ו-CSS, ושפות תכנות מאוחרות יותר כמו JavaScript, Python או Ruby on Rails – בין רבים אחרים – בהתאם לנתיב המסוים שאתה עובר במסע פיתוח האינטרנט שלך.

ממנועי תבנית ועד שאילתות דינמיות
אתה עובר על השלבים של בניית יישום אינטרנט בעל ערימה מלאה להרחבה. עם זאת, ככל שתתקדם בקורס זה, תלמד גם על סקריפטים בצד השרת. בקורס זה נלמדו גם איתור באגים וארגון קוד. אז אם אתה מתכנן ללמוד JavaScript מתחילתו ועד סופו, הקורס הזה הוא בשבילך.

אם אתה קונה קורס רק כדי ללמוד תכנות אינטרנט, עשה זאת. זהו קורס נוסף במחיר סביר למתחילים ללמוד HTML5, CSS3, JavaScript, Flexbox, Node.js ועוד. זה אחד הקורסים האהובים עלי ואני תמיד ממליץ עליו למי שיש תקציב.

CIS 380-CN ארכיטקטורת מידע (1 בלוק) מציג את המושגים, היסודות והרכיבים של ארכיטקטורת מידע (AI) בסביבה הדיגיטלית של ה-World Wide Web. תכנות אינטרנט CIS 385-CN (בלוק אחד) הצג את הרעיון, הבסיס והרכיבים של תכנות אינטרנט.

CIS 394-CN מושגי ניהול פרויקטים (יחידה אחת) קורס זה מציג מבנים ושיטות אפקטיביות לפיתוח טכנולוגיית מידע ואסטרטגיות מערכות
כדי לעמוד ביעדים העסקיים של ארגונים ולמנף את ה-IT כדי להרחיב באופן תחרותי את היכולות הארגוניות. הקורסים כוללים טכנולוגיית אינטרנט, מיומנויות עיצוב גרפי באינטרנט, תכנות וסקריפט אינטרנט.

קורסים בחינם לא יספקו את רמת ההכשרה וההכוונה הדרושה לך
כדי להפוך למפתח מקצועי תוך מספר חודשים. אבל זכרו, המשיכו ללמוד ולעבוד על פרויקטים בזמן שאתם מגישים מועמדות לעבודה – הלמידה לעולם אינה מסתיימת בתחום שבו התפתחויות חדשות צצות על בסיס קבוע.

אבל
כדי להיות מסוגל להגיע לשלב הבא בסולם הקריירה, אתה צריך לשלוט במיומנויות מסוימות. לדוגמה, פיתוח אפליקציות ופיתוח אפליקציות אינטרנט הן חלק מהמיומנויות הפופולריות ביותר כיום ובעתיד. לימדנו תכנות ליותר מ-280,000 תלמידים, שרבים מהם ממשיכים לשנות את חייהם על ידי הפיכתם למפתחים מקצועיים או הקמת סטארט-אפים טכנולוגיים משלהם. כפי שאמרתי, אלו הם הקורסים הטובים ביותר לפיתוח אתרים מאתרים כגון Udemy, Cousera, Educaive וכו'. מפתחים רבים משתמשים בקורסים אלו כדי ללמוד פיתוח אתרים ולהפוך למפתחי אתרים בשנת 2022.

קורסים רבים למתחילים מתמקדים באופן טבעי על שפות התכנות הבסיסיות ביותר
אך לא בכולן. בכל הנוגע ל-HTML ו-CSS, תמצאו קורסים מקוונים רבים, כולל אלו שאנו מדברים עליהם כאן, ושניהם כלולים בקורסים שלהם. עכשיו אתה אמור לדעת איך האינטרנט עובד וכיצד ליצור אתר פשוט.

קורס מקוון נוסף של Coursera בנושא פיתוח אתרים מלא
הפעם זה מתחיל בטכנולוגיית הקצה הקדמי, משתמש ב-HTML וב-CSS של דף האינטרנט כדי לעצב את הסגנון של הדפים האלה, ולאחר מכן משתמש בידע שלמדת כדי ליצור כמה פרויקטים פשוטים, ולבסוף, העבר אני משתמש ב-JavaScript ל צור דפי אינטרנט מורכבים יותר ובתוך האתר שלך. למרות שאתה צריך למצוא מקומות אחרים כדי להתחיל ליישם את מה שאתה לומד כאן, זו התחלה טובה, והיא מראה כיצד לימוד Python יכול להיות מועיל עבור מנתחי נתונים ומפתחי אינטרנט. למרות שידע מוקדם ב-C מועיל, השפה הנדונה בהרחבה מתאימה מאוד למתחילים והיא השפה השלישית הכי פופולרית בקרב מפתחים ב-StackOverflow.

CIS 130-CN World Wide Web Tools and Technologies (1 בלוק) מבוא לכלים וטכנולוגיות מודרניות המשמשות לעיצוב ופיתוח של אתרים אינטראקטיביים
CIS 314-CN תכנות ביניים (1 בלוק) מושגים ותרגול של עיצוב ופיתוח תוכנות מתקדמות מונחה עצמים. יישום של שיטות מדעי נתונים ולמידת מכונה בסביבה הארגונית.

Similar Posts