קורס גרפיקה ועיצוב

אתה יכול להמשיך בקריירה כארט דירקטור או גרפיקאי ולספק את שירותי העיצוב הנדרשים על ידי החברה לפיתוח תמונות לעידן הטכנולוגי החדש. לימוד עיצוב גרפי אינו בהכרח יקר, ובזכות כמה קורסים מקוונים ואיכותיים בחינם, אתה בהחלט יכול ללמוד בזמנך הפנוי. כל מי שרוצה להתחיל קריירה כמעצב גרפי מקצועי יכול להיעזר בקורסים מקוונים.

באופן דומה
קורסי עיצוב גרפי המלמדים את היסודות של תוכנות עיצוב ופונקציות מתקדמות יכולים לקצר משמעותית את עקומת הלמידה ולשפר במהירות את כישוריהם של מעצבים גרפיים. קורסי Udemy רבים מתאימים לכל מי שרוצה ללמוד עיצוב גרפי. כדי להבין את כל זה במלואו, תוכלו לבחור ללמוד באופן עצמאי באמצעות קורס או תעודה טובה לעיצוב גרפי מקוון, אשר יספק לכם בסיס ראוי בתחומים שונים של עיצוב גרפי.

מדריכים אלו לעיצוב גרפי ילוו אותך בפריסות
בתהליך היצירתי ויציגו בפניך כמה מגמות עיצוב. האיכות הגבוהה של הקורסים הללו והגישה החופשית לכל התכנים הופכים אותם לדרך המושלמת ללמוד עיצוב גרפי. יש להם קורס הכשרה שנקרא להיות מעצב גרפי, הכולל מספר קורסים שיעזרו לך להבין במהירות את המושגים והיסודות של עיצוב גרפי, כמו גם ללמוד את הכלים והתוכנות העדכניות ביותר המשמשות ליצירת פרויקטי עיצוב חדשניים.

קורס העיצוב הגרפי
המועבר על ידי דיוויד אנדרווד, בנוי כדי לתת לך את הכלים ליצור דוחות מקצועיים, סיכומים, מצגות ומצגות PowerPoint תוך שימוש בטכניקות ופרקטיקות ששוכללו במהלך השנים. באמצעות קורס זה תלמדו כיצד לשמור על עבודתכם רעננה ומלאת השראה, כיצד יישום טכניקות עיצוב פשוטות יכול להעניק לפרויקט שלכם מראה של מקצועיות וביטחון. בקורס זה תלמדו עקרונות עיצוב, ההיסטוריה של העיצוב, ותלמדו לתקשר באמצעות יצירת תמונה וטיפוגרפיה. תלמדו גם איך לעבוד עם עיצוב ממשק, גרפיקה בתנועה ועיצוב עריכה.

בסוף קורס זה
תלמד כיצד ליצור גרפיקה של משחק ולהשתמש בכישורים החדשים שלך. מכיוון שתלמדו מיומנויות בסיסיות ותלמדו את העקרונות הבסיסיים של עיצוב, הדרישה העיקרית של קורס זה היא הרצון ללמוד מיומנויות עיצוב גרפי חדשות. לקורס זה, תזדקק ל-Adobe Illustrator ו-Reader, כמו גם ידע בסיסי במחזור עיצוב הלוגו. במהלך הקורס תלמדו נושאים שונים שיכולים לעזור לכם לעצב את הלוגו שלכם, ואפילו תוכלו להתחיל במיקור חוץ לעסק עיצוב הלוגו שלכם.

הקורס יכלול קורס עיצוב בסיסי בו תלמדו את היסודות וכיצד להשתמש בכלים וכלים בסיסיים
כדי להיות יצירתיים. תכנית הקורס מכסה כמה נושאים של תורת העיצוב, כמו העקרונות של הפיכת איורים ליעילים לתקשורת. זה גם מכסה את היסודות של Adobe Photoshop, Illustrator ו-InDesign.

המדריך לקורס זה
דריק מיטשל, ביסס הרצאות ופרויקטים על 18 שנות ניסיון שלו בתעשיית העיצוב ופיתח תוכן אסטרטגי כדי ללמד את התלמידים בדיוק את מה שהם צריכים לדעת כדי להפוך למעצבים גרפיים מצליחים ולהשתמש ב-Adobe תוֹכנָה. בקורס בן חמישה עשר שיעורים זה, תלמדו מה הופך את עיצוב הלוגו למצליח, תבינו את צרכי הלקוחות שלכם ותצרו מערכת זהות מותג שניתן להשתמש בה ביעילות על פני סוגים רבים ושונים של יישומים. בקורס מזורז זה בנושא מיתוג, תלמדו את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי שתוכלו ליצור עיצוב לוגו מוצלח מתחילתו ועד סופו.

היסודות של עיצוב יצירתי הם מקום מצוין להתחיל בו מכיוון שהם מכסים את היסודות של נושאים מטיפוגרפיה ויצירת תמונה ועד לצורה, צבע וקומפוזיציה.

בין אם אתה טירון שלם בעיצוב גרפי או סתם רוצה לשפר את הכישורים הקיימים שלך
קורס שימושי זה נלמד על ידי אליסון ומספק לך את הכלים הדרושים לך כדי להתחיל ליישם את העקרונות הבסיסיים של עיצוב גרפי. . שעות של מדריכי וידאו, כולל יותר מ-100 מדריכי מסך, מלמדים אותך כיצד ליצור פרויקטים באיכות גבוהה מרעיון ועד יישום. בין אם אתה מעצב גרפי, מעצב UX/UI, מעצב אתרים או מעצב נגישות, קורס זה יספק לך מיומנויות תכנות בסיסיות באמצעות javascript ושפות אחרות כשיטות ביטוי. מתאים למתחילים ולמקצוענים, עם 16 שיעורים ויותר משעה של תוכן חינמי, תלמד הכל על Canva ומיומנויות עיצוב גרפי רבות ושונות שמגיעות שימושיות בפרויקטים בחיים האמיתיים כגון עיצוב לוגו או עיצוב כרטיסי ביקור.

מומלץ שלמשתתפים כבר תהיה הבנה מסוימת בתורת העיצוב הבסיסית לפני שהם לוקחים את הקורס הזה
אז זו בחירה טובה לאחר שלקחת חלק מהקורסים האחרים המפורטים כאן. קורס קצר יותר במערכות מותגים מאשר רוב האחרים, הוא מכוון למעצבים, מאיירים, חובבים וקריאייטיבים. NYU מציעה תכנות יצירתי, קורס מבוא לשיעור עיצוב גרפי המלמד נושאים מקורסי תכנות וקידוד טיפוסיים למתחילים. קורס מתחיל מצוין לכל מי שמחפש ללמוד את יסודות העיצוב.

קורסי MIT יכולים גם לעזור לכל מי שמחפש לפתח את כישורי העיצוב הגרפי שלו
קורס Udemys Design Basics יוכיח שאתה לא צריך שעות של הדרכות וידאו והדרכות וידאו ממושכות שנוצרו על ידי מומחים. התכוננו לקורס מזורז באלמנטים עיצוביים בסיסיים כמו סימטריה, קנה מידה, גבולות, היררכיה, רשתות, ובסופו של דבר בדקו את הידע החדש שלכם על ידי יצירת פריסת עמוד בסיסית בתוכנה לבחירתכם. מצא מידע מועיל על העדפות סטודנטים במכללות לעיצוב, מיקומים ועוד.

מועמדים יכולים להציג רשימה של מבחני כניסה פופולריים אחרים לעיצוב שנערכו בהודו כאן
עם זאת, המכללות הפופולריות ביותר מאפשרות למועמדים להשתתף בתהליך הקבלה רק אם סיימו לימודים במוסד מוכר. חלקם דורשים מהתלמידים גישה לתוכנה הספציפית שהם מלמדים, בעוד שאחרים מאפשרים לתלמידים לעבור תהליך של פיתוח גרפיקה ספציפית ללא צורך בתוכנה קניינית כלשהי. יש להם קורסים מאוניברסיטאות וממכונים בכל רחבי העולם ואתה יכול לגשת לכל תוכן הקורס בחינם.

השיעור הוא לגמרי בחינם, אבל אם אתה רוצה לקבל תעודה להכנסת קורות החיים או תיק העיצוב שלך, אתה צריך לרכוש מנוי לאליסון. בסיום הלימודים, תהיו מוכנים להתחיל לעבוד כמעצב עצמאי או מעצב הפקה ברמת התחלה.

הוא מתמקד בשילוב עקרונות עיצוב וכישורי ציור. זה כולל גם תרגילים מעשיים שבהם מציגים לתלמידים פרויקטים לדוגמה ולאחר מכן משתמשים בידע שנצבר כדי לזהות את החוזקות והחולשות של פרויקטים. זה כולל משאבים בחינם וגם בתשלום עם לוח זמנים גמיש מאוד, המאפשר לך לחקור חומרים נוספים ולתרגל בעצמך. לאחר מכן חיפשנו קורסים למתחילים שכיסו עקרונות עיצוב, מיומנויות ספציפיות ופיתוח קריירה.

Similar Posts