קורס קידום אתרים ושיווק דיגיטלי

בין אם אתה רוצה להתחיל מהיסודות של שיווק או מתקדם יותר, יש משהו לכל אחד. ניסינו כמיטב יכולתנו לרשום את קורסי השיווק הדיגיטלי הטובים ביותר שחייבים להיות מוצעים בשנת 2021, אבל אם יש לך צרכים ספציפיים יותר, ייתכן שתצטרך למצוא קורס שמלמד את סוג התוכן שאתה רוצה ללמוד. קורסים אלו מכסים את כל ההיבטים של שיווק מקוון, כגון שיווק תוכן, אופטימיזציה למנועי חיפוש, ניתוח אתרים, שיווק מותגים, שיווק במדיה חברתית כגון פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, אינסטגרם, שיווק בדוא"ל, מוצרי שיווק וכו'. אלה כוללים קורסים לדיגיטל. ומומחי מכירות חברתיות, מומחי שיווק דיגיטלי מוסמכים, מובילי שיווק דיגיטליים מוסמכים ומנהלי שיווק דיגיטלי מוסמכים.

פותחה על ידי מומחים בתעשייה
התוכנית מספקת מגוון שלם של מיומנויות דיגיטליות הקשורות לאסטרטגיית מותג, מדיה חברתית, אנליטיקה, שיווק במנועי חיפוש ושיווק בדואר אלקטרוני. תוכנה זו תוכננה בהתאם להסמכות Facebook Blueprint, Google Analytics ו-Ads, OMCP (r), Hootsuite ו- HubSpot. קורס הלימוד העצמי המקוון נוצר עבור אנשי מקצוע בתעשייה המעוניינים לשפר את כישוריהם הנוכחיים או להמשיך בקריירה חדשה בשיווק. מה שמייחד את הקורס הזה מקורסים מקוונים אחרים הוא שמלבד הגישה לחומרי הקורס, יש לך גם גישה למנטור טכני, מאמן אישי ושירותי פיתוח קריירה.

קורסים אלו הם דרך מצוינת ללמוד מכיוון שמומחים בתעשייה ילמדו אותך כיצד ליישם אותם בחיים האמיתיים
אם יש לך הבנה עמוקה כיצד לשווק את העסק המקוון שלך או שאתה רק מתחיל, קורס שיווק זה הוא דרך נפלאה לחזק את כישורי השיווק הדיגיטלי שלך. קורס מזורז זה בן 30 יום מבטיח ללוות אותך צעד אחר צעד בתהליך השיווק ולספק לך אסטרטגיה מנצחת עד סוף החודש. 12 שיעורי השיווק וחומרי הקריאה החינמיים הללו מ- HubSpot יעזרו לך לשלוט בשיווק נכנס.

אם לא אכפת לך לבזבז קצת כסף
יש הרבה קורסי שיווק מקוונים מעולים בתשלום בחוץ. קורסי השיווק באינטרנט שמנינו להלן הם 100% בחינם, אך ל-Udemy יש גם הצעות אחרות בתשלום אם אתם מחפשים לתת בצק לקורסים מתקדמים ומתקדמים יותר. לכן, אם אתה רוצה ללמוד מיומנויות חדשות או לשפר את הידע שלך, אתה רק צריך לבחור קורס שיווק דיגיטלי מקוון שמתאים לך ולעסק שלך.

אם מצאתם את המדריך הזה מועיל
תוכלו גם לעיין במדריך הסמכת SEO שלנו, הכולל רשימה של קורסים שתוכלו לקחת כדי להיות מקצוענים בקידום אתרים, שזה בדרך כלל הצעד הראשון שכל מי שמחפש להתחיל קריירה לוקח . בשיווק דיגיטלי. זה לא נדרש, אבל סטודנטים שלמדו קורסים בטכנולוגיית אינטרנט או תכנות הקשורים לעיצוב דפי אינטרנט ימצאו את זה מועיל. כמו כן, כדאי שיהיה לך מספיק זמן לעכל את החומר שהובא לכיתה, לערוך מעט מחקר מקוון ולפתח אסטרטגיה שיווקית לאתר האינטרנט שלך.

הירשמו לקורס חינמי לחלוטין וקבלו תעודת סיום
גם אם אתה לא מתכנן להשתמש בכלים של HubSpot בקמפיינים השיווקיים שלך, הקורסים המקוונים שלהם מצוינים כרגע. הם מציעים סדרת קורסי שיווק מקוונים המכסים ערוצי שיווק שונים וחבילת קורסי שיווק דיגיטלי הכוללת את כל מה שצריך לדעת כדי להיות משווק דיגיטלי.

ממגוון רחב של קורסים כמו שיווק דיגיטלי
מדיה חברתית ועקרונות מסחר אלקטרוני המוצעים על ידי UPennas Wharton ועד קורסים מיוחדים הרבה יותר כמו אסטרטגיה דיגיטלית ו-Babson's Action. EdX מציעה גם יותר קורסים במיתוג דיגיטלי ומעורבות ואסטרטגיות שיווק מקוונות מאשר CurtinX, BUx ו-ColumbiaX.

למשווקים דיגיטליים יש מגוון אפשרויות קריירה
הם יכולים לבחור עבודות יותר מבוססות מחקר כדי לנתח מגמות, התנהגויות ותגובות של לקוחות; הם יכולים ליצור קשר עם צוותי פיתוח ופיתוח תוכן, או להתמסר לאסטרטגיות שיווק דיגיטלי. שיווק דיגיטלי הוא אחד התחומים שבהם גוגל מספקת קורסי הכשרה לשיווק דיגיטלי בחינם כדי לעזור לחברים לפתח עסקים מקוונים. גוגל מספקת קורסים מקוונים בחינם דרך Digital Garage, פלטפורמה מקוונת המספקת קורסים בנושאים שונים הקשורים לפיתוח עסקי או קריירה.

הוא כולל מגוון קורסי שיווק דיגיטלי המכסים מגוון תחומי שיווק מקוונים כגון שיווק תוכן, שיווק במדיה חברתית, אסטרטגיה דיגיטלית, אופטימיזציה למנועי חיפוש, שיווק בדוא"ל, זכויות יוצרים ובלוגים, google analytics, פרסום בגוגל. ניהול מותג ועוד. זה מורכב מ-350 שעות של שיעורים מקוונים המכסים נושאים כמו SEO, שיווק תוכן, מדיה חברתית, שיווק במובייל, PPC, אופטימיזציה של המרות, ניתוח אינטרנט, שיווק בדוא"ל ועוד. לאחר מעבר הבחינות ומעבר הקורס תקבל תעודה.

במהלך הקורס
לאחר מכן תעברו לפני כל מפגש סדרה של שיעורי הכנה מקוונים כדי להכיר את הנושא בכיתה ולהפיק את המרב מהזמן שלכם עם עמיתים. תכנית הקורס דרישות מוקדמות לקורס זה נדרשת הבנה כללית באינטרנט, מומלץ שנה של ניסיון באינטרנט. אתר קידום כותרת הקורס eClasses.org מחפש כעת מורה ללמד את הכיתה הזו.

קורס אינטנסיבי זה בן שישה שבועות יראה לך כיצד עסקים קטנים יכולים להשתמש בהצלחה באינטרנט
אנו נבטל את העומס בעזרת פתרונות פרסום מעשיים ויעילים לבניית נוכחות מקוונת, כולל היכרות עם אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), פרסום בתשלום לפי קליק (PPC), פיתוח תוכן מקוון ושימוש מלא במדיה החברתית . תלמד כיצד לפתח אסטרטגיית אינטרנט עבור החברה שלך או הלקוחות שלך.

עם זאת
אם כבר יש לך אתר אינטרנט שאינו מתפקד כמצופה, קורס זה יציג מושגים חדשים לקידום מוצלח באינטרנט. קורס נוסף שמציע Semrush, קורס זה מתמקד ביסודות של שיווק תוכן. הקורס הראשון "שיווק עולם דיגיטלי" דורג ב-5 המובילים על ידי ספקי MOOC גדולים.

נלמד על ידי קווין הרטמן
מוביל תעשייה בגוגל, קורס שיווק ניתוח דיגיטלי בחינם זה מתמקד בטכניקות איסוף, ניתוח והדמיה ספציפיים של נתונים המשמשים את מיטב המותגים בעולם. בניגוד לשיעורי ניתוח אחרים המוצעים באינטרנט, זה מתמחה בשיווק.

בסוף קורס שיווק בדוא"ל זה
תהיה לך הבנה טובה כיצד ליצור קמפיינים מרתקים לשיווק בדוא"ל וכיצד לבצע אופטימיזציה של אסטרטגיות להגדלת הכנסות העסק. קורס הסמכת שיווק בדוא"ל של HubSpot מלמד אנשי שיווק שואפים כיצד לפתח אסטרטגיות שיווק בדוא"ל כדי לעזור לך להצמיח את העסק שלך ואולי את הקריירה שלך.

סטודנטים המשתתפים בתכנית המאסטר של Simplilearn Digital Marketing Expert ילמדו את כל מושגי השיווק הדיגיטליים הבסיסיים
כולל שיווק במדיה חברתית, פרסום בתשלום, אופטימיזציה למנועי חיפוש, אנליטיקה, שיווק בדוא"ל, אופטימיזציית המרות וכו'. ב-Simplilearn Graduate תוכנית השיווק הדיגיטלי, הניתנת בשיתוף עם אוניברסיטת Purdue ונוצרת בשיתוף עם פייסבוק, הסטודנטים ילמדו את כל מה שהם צריכים לדעת על כל ההיבטים של שיווק דיגיטלי, כולל SEO, SEM, מדיה חברתית ושיווק תוכן, ניתוח רשתות ועוד. רב. אַחֵר. שלבו הרצאות בהנחיית מרצים, לימוד עצמי מקוון ופרויקטים מעשיים. סטודנטים יכולים גם להשתתף בסמינרים המאורגנים על ידי מחנכים מובילים של Purdue ומומחי תעשייה מפייסבוק, לעבוד על תיאורי מקרה מ-Harvard Business Press, ולהשתתף בוועידת Facebook Ask Me Anything בתוכנית אינטראקטיבית מקיפה זו.

Similar Posts