קידום אתרים 2022

כששנת 2022 מתקרבת, הגיע הזמן לעשות חשבון נפש על בריאות העסק השיווקי שלך. ככל שתחכו יותר זמן להשקיע ביוזמות שיווקיות חשובות, כך תהיו פיגרו יותר מאחורי המתחרים. חברות ומותגים צריכים לא רק לתכנן את עתיד השיווק הדיגיטלי, אלא גם להיות מוכנים לנצל אותו.

הנה 12 מגמות שיווק דיגיטלי מובילות שכדאי להיזהר מהן בשנת 2022 וכיצד תוכל להשתמש בהן לטובתך. בעוד השיווק מסתכל לעתיד, הנה כמה טרנדים שכדאי להיזהר מהם בשנת 2022.

במהלך השנה האחרונה
משווקים עשו זאת בשפע, עם השעיה פתאומית של פגישות פנים אל פנים, שיווק דיגיטלי מסיבי מהלכים ועבור רבים תקציבים מצומצמים. ככל שההתאוששות הכלכלית תופסת קיטור, משווקים רבים צפויים לגלות שיש להם יותר דולרים להוציא.

שיווק דיגיטלי מתפתח ומתפתח כל הזמן, אך סביר להניח ש-2022 תראה שינוי דרמטי. בזמן שאתם קוראים את זה, המגמות המובילות בקידום אתרים ושיווק דיגיטלי לשנת 2021 מתגבשות כאשר אנו מתקדמים ללא הרף לעבר הטרנדים הטובים ביותר לשנה הבאה.

ובכן
חלקם נשארים אותו הדבר, כמו הצורך הדחוף באוטומציה שיווקית, בעוד שאחרים הופכים למרכיבים חשובים וחשובים באינטרנט ותופסים מעמד בולט. למרות שמגמות רבות של קידום אתרים ושיווק דיגיטלי בשנת 2021 נותרו זהות, ישנן מגמות נוספות שכדאי לזכור בשנה הבאה. זו הסיבה שמנינו כמה מהסוגים הפופולריים ביותר של מגמות שיווקיות – וכמה דוגמאות מכל סוג – כדי לעזור לך להסתגל להתפתחויות הללו לפי הצורך ולספק לעסק שלך את הידע הדרוש כדי להצליח.

כל חלק בשיווק דיגיטלי
עדכונים של מדיה חברתית, מודעות תצוגה, מודעות מדיה חברתית, אופטימיזציה למנועי חיפוש, ואפילו דואר אלקטרוני – הופך להיות מונחה אלגוריתמים. הפרסום הדיגיטלי של היום מסתמך במידה רבה על נתונים לצורך אופטימיזציה עצמית.

ככל שהופך קל יותר לעסקים ליצור וידאו, זה הופך יותר ויותר חשוב לשיווק תוכן. תקראו לי הקפטן המובן מאליו, אבל סרטונים ופודקאסטים הופכים לשיטת שיווק יותר ויותר חשובה בארסנל שלכם.

בשנת 2022, התמקד בהתאמה אישית של הסרטון השיווקי שלך לקבלת התוצאות הטובות ביותר. זה אומר שאתה יכול לעקוב טוב יותר אחר מאמצי השיווק שלך ולהגיע לקהל היעד שלך ביעילות וביעילות.

קח את הזמן
כדי למצוא שירות אוטומציה שיווקית שתוכל להתאים לצרכים הספציפיים שלך, בין אם זה שליחת מיילים ללקוחות או יצירת מסעות פרסום. במשך שנים, כלי אוטומציה עזרו למשווקים למקד את הלקוחות הנכונים, לפשט משימות גוזלות זמן ולשפר את האפקטיביות הכוללת של מסעות פרסום שיווקיים. דוח השיווק של HubSpots לשנת 2021 מצא שמסעות שיווק אוטומטיים בדוא"ל הם אחת משלוש הטקטיקות העיקריות שמשווקים משתמשים בהן כדי לשפר את הביצועים.

התחל להשתמש בתהליך מוכח שלב אחר שלב כדי לייעל את השיווק שלך היום. בסוף מאמר זה, תהיה לך הבנה בסיסית טובה של התהליך הנדרש ליצירת אסטרטגיית שיווק אמינה לאתר צומח.

הכנסת תוכן אינטראקטיבי ועיצוב UX ו-UI הטובים ביותר לאתר
היא טרנד שיווקי שלעולם לא ייצא מעודכן. שיווק אתרים מוגדר כקידום אסטרטגי של אתר אינטרנט במטרה להגביר את הנראות שלו ולהניע תנועה רלוונטית. תהליך השיווק הנכנס דורש איכות מוצר, תוכן בעל ערך המותאם לקהל היעד שלכם, כמו גם לאנשי הקונים ולצרכים שלהם.

שיווק נכנס יכול להיות משאב רב ערך לבניית מודעות למותג ובניית אמון דיגיטלית באמצעות אסטרטגיית מיקוד מחדש
כדי לפתות לקוחות לחפש את התוכן שלך. פיתוח אסטרטגיית שיווק תוכן תחרותית היא קריטית עבור ארגונים רבים, שכן תוכן הוא מה שמעסיק את הקהל שלך בערוצים שונים כגון חיפוש, מדיה חברתית, שיווק בדוא"ל והבלוג שלך.

בשנת 2021
השיווק הדיגיטלי יכלול מדיה ונושאים המכסים גזעים שונים, נטיות מיניות, דתות ועוד, וכן ייצוג אנשים עם מוגבלויות וקשיי למידה. זה כולל את Google Analytics ואת האימיילים שלך, או אפילו את המוצרים הנמכרים ביותר. כל האמור לעיל ישפיע בסופו של דבר על הכל, החל מהמסרים השיווקיים שלך ועד לגישה שלך לשירות לקוחות או מכירות במדיה חברתית.

המפתח לשיווק במדיה חברתית בשנת 2022
הוא זיהוי היכן נמצאים הלקוחות שלך, יצירת תוכן נישה שיש להם סיכוי גבוה יותר ליצור איתו אינטראקציה ולגרום להם להמיר. זה יוביל ללקוחות שיוכלו למכור עבורך – הם יכולים לקדם ולתמוך בעסק שלך דרך הרשתות שלהם, הן באינטרנט והן באופן אישי. מגמה זו רק תתעצם, ובפיתוח זה חייבת להשתתף תוכנית שיווקית מחושבת היטב באמצעות שותפויות עם ארגונים ללא מטרות רווח.

צור מגוון כלים ותוכן שיכולים לעזור לאחרים בתעשייה שלך
ולאחר מכן הפוך אותם לזמינים בחינם באתר האינטרנט שלהם. דרך נוספת להגדיל את תעבורת האתר היא לקדם תוכן/כלים בקבוצות או פורומים רלוונטיים של לינקדאין שבהם נציגי התעשייה מקיימים אינטראקציה. אם אתה מתמקד בהבאת לקוחות פוטנציאליים או תנועה לאתר שלך, המדיה החברתית יכולה לאפשר זאת.

פרסום באמצעות חיפוש בתשלום
מדיה חברתית ומודעות לתצוגה יכול להיות דרך יעילה להגדיל את התנועה לאתר. התאם את תקציב המודעות שלך כך שיתאים למסעות פרסום פוריים יותר כמו שיווק משפיענים או תוכן ממומן. צעירים עדיין לא מגיבים טוב לצפייה בפרסומות אבל מגיבים טוב לשיווק משפיענים, לכן מומלץ לעבור אליהם בכל מצב.

אני מאמין שחברות רבות בקטגוריה זו משתמשות במדיה דיגיטלית ביעילות ובהחלט יכולות להשיג תוצאות טובות מהמחקר שלהן
שיווק בדוא"ל או שיווק במדיה חברתית. ראשית, ברור שיש צורך ליצור תוכן מרתק יותר, למשל, באמצעות טכנולוגיות VR ו-AR. שנית, ערוצים אחרים כמו שיווק במייל ויחסי ציבור בולטים.

שיווק בדיוק בזמן מתמקד ביצירת התוכן השיווקי שאתה צריך כשאתה צריך אותו
והתאמה מדויקת לצרכי הצרכנים כשהם מוכנים לקנות. משווקים אוהבים טרנדים חדשים והם בחזית הטכנולוגיות והפלטפורמות החדשות. זה לא אומר ששיווק משפיענים לא השתנה במהלך השנים – המעבר האחרון למיקרו-משפיענים ולקהלים המעורבים יותר שלהם הוא דוגמה לכך. תהיה לכך השפעה גם על השיווק הדיגיטלי, שכן המצור שנגרם על ידי המגיפה ישנה את ההתנהגות המקוונת ויגרום לטרנדים חדשים כמו אודיו חברתי, הצמיחה המואצת של המסחר האלקטרוני והמטא-יקום המתפתח של קשרים דיגיטליים.

לפי ה-CMO
עד 2022, 87% מכלל תקציבי השיווק יהיו דיגיטליים. השוק מוערך ב-9.7 מיליארד דולר ב-2020 ויגיע ל-15 מיליארד דולר עד 2022. כמעט רוב המשווקים טוענים שהם משקיעים יותר מ-20% מהתקציבים שלהם בתוכן משפיע. התוף צופה ששוק תוכנות השיווק הדיגיטלי העולמי (DMS) יצמח מ-37.48 מיליארד דולר ב-2017 ל-74.96 מיליארד דולר ב-2022. אם ברצונך לשמור על דירוגי קידום אתרים מובילים, שלב את מגמות השיווק לשנת 2022 באסטרטגיה שלך.

בנוסף ליצירת תוכן חדש
השנה תרצו להפוך את האופטימיזציה מחדש של התוכן לחלק מאסטרטגיית השיווק שלכם. עד אז, רק דעו שאופטימיזציה היא חלק חיוני מאסטרטגיית שיווק מוצקה של אתרים. אם אתה רוצה לשפר את ביצועי ה-SEO המקומיים שלך, כלול אופטימיזציה של GMB ברשימת הרעיונות השיווקיים שלך לשנת 2022. מגמת השיווק הבאה של 2022 שתרצה להתמקד בה היא אופטימיזציה של הרישום שלך ב-Google לעסק שלי (GMB).

Similar Posts