חרקים קטנים באדמה של עציץ – איך לזהות ולהיפטר מחרקים קטנים החיים באדמת העציץ

חרקים ויצורים זעירים אחרים באדמה של עציץ יכולים להיות סיבה לדאגה לבעלי בתים. חשוב לדעת מה הם החרקים האלה ומה הם יכולים לעשות.

ישנם סוגים רבים של חרקים קטנים שחיים באדמה של עציץ. חלקם ניזונים משורשי צמחים, חלקם אוכלים עלי צמחים, בעוד שאחרים אוכלים חרקים אחרים או פרוקי רגליים קטנים.

כיצד לזהות חרקים קטנים באדמה של עציץ

לזהות חרקים באדמה של העציץ זה חשוב כי חרקים אלה עלולים לגרום נזק לצמח ולהפוך אותו לחולה ולבלתי מושך למראה.

השלב הראשון הוא לבדוק את האדמה ולראות אם יש חרקים שזוחלים עליה. אם יש, אז כדאי שתסתכל עליהם מקרוב, כי הם עשויים להיות קטנים מספיק כדי שלא תוכל לראות אותם מרחוק.

השלב השני הוא לקחת דגימה של האדמה מאזורים שונים בעציץ, כמו גם כמה צמחים הגדלים בו, ולערבב אותם יחד כדי לראות אילו סוגי חרקים חיים בתוכו.

חרקים הם מראה נפוץ בגנים, אך סוגים מסוימים של חרקים יכולים להיות מזיקים. חרקים לבנים קטנים על צמחים הם בדרך כלל כנימות. חרקים אלה ניזונים ממוהל צמחים וגורמים לעלים להתכרבל, לעכב את הצמיחה וליצור טל דבש דביק המושך מזיקים אחרים.

הכנימות ניזונות מהמוהל של הצמחים, גורמות נזק על ידי מציצת מיצי הצמח והחלשתו. הם יכולים גם להפיץ מחלות צמחים. ניתן לשלוט בחרקים אלה באמצעות קוטלי חרקים, אך הדבר אינו מומלץ מכיוון שהוא גם יהרוג את החרקים המועילים האחרים בגינה שלך המסייעים בהאבקה והדברת מזיקים.

לבסוף, עלינו לזהות מהיכן הגיעו החרקים הללו על ידי חיפוש אחר צמחים אחרים שהותקפו על ידם או מקומות שרוססו בחומרי הדברה.

מה גורם לנגיעות של חרקים קטנים וכיצד להיפטר מהם

חרקים יכולים לגרום להרבה בעיות לאנשים. הם עלולים להוות מטרד כאשר הם נמצאים במספרים קטנים, אך הם יכולים גם להיות מסוכנים ומזיקים לבריאותם של אנשים.

ישנן דרכים רבות להיפטר מחרקים באדמה.

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לזהות איזה סוג של חרק יש לך ואז לגלות את אפשרות הטיפול המתאימה לו.

אחד מסוגי החרקים הנפוצים ביותר הפוקדים את האדמה הם שבלולים וחלזונות. יצורים אלה יוצאים החוצה בלילה, אוכלים את שורשי הצמחים ומשאירים שבילי רפש על הקרקע שמושכים אליהם יותר שבלולים וחלזונות. מסיבה זו, חשוב לשמור על הגינה שלך נקייה על ידי הסרת כל עקבות של רפש שבלולים ממיטות הגינה שלך לפחות פעם בשבועיים במהלך חודשי הקיץ.

טיפול במזיקי גינה בשיטות אורגניות

הדברה אורגנית היא סוג של הדברה שאינה משתמשת בכימיקלים סינטטיים, אלא משתמשת בחומרים טבעיים.

זיהוי חרקים וטיפול במזיקים בגינה הוא בעל חשיבות עליונה ועדיף לזהות ולטפל כמה שיותר מהר על מנת להציל את הצמחים.

הדרך הטובה ביותר להילחם במזיקים היא לזהות את מקורם ולהסיר אותו. זה יעזור להיפטר מהבעיה לתמיד.

מוצרי הדברה טבעיים הם הדרך היעילה ביותר להיפטר מהמזיקים בגינה שלכם. הם בטוחים לבני אדם וחיות מחמד, והם לא משאירים שאריות מזיקות על הצמחים או האדמה שלך.

דרכים למנוע ממזיקים בגינה להיכנס לבית ולגינה שלך

ישנן דרכים רבות בהן תוכל להשתמש כדי למנוע חרקים להיכנס לבית ולגינה שלך.

אחת הדרכים הנפוצות ביותר היא לוודא שהבית שלך אטום היטב, כך שכל טיוטות או חורים יתוקנו.

כדאי גם להקפיד על ניקיון החלונות, כך שלא יהיו חלקיקי מזון או דברים אחרים על אדני החלונות. כמו כן, כדאי להקפיד להסיר צמחים מתים מהגינה ולוודא שאין ערימות עצים או עלים באזור הסמוך לבית.

יש אנשים שמצאו הצלחה בשימוש בצינור מים כדרך להפחיד חרקים מכיוון שהם לא אוהבים מים. אם יש לך גינת ירק, אז אתה צריך לנסות לרסס אותה עם מעט סבון כלים מעורבב במים מדי פעם, כי גם חרקים לא אוהבים את זה.

אנו מקווים שמאמר זה עזר לכם להבין יותר על מציאת טפילים בגינה שלכם ובנוסף לטפל בבעיות כגון טפילים וחרקים קטנים באדמה של העציץ שלכם.

 

Similar Posts