Image by Leohoho from Pixabay איך כדאי לבחור איזור להשקעהapartment-5444203_1920 (1)
|

איך כדאי לבחור אזור להשקעה?

השקעות נדל"ן יכול להיות תהליך קשה אם אתם לא יודעים מה אתם עושים או אם אתם חדשים בתחום, אבל היא גם יכולה להיות מאוד מתגמלת.

ישנם היבטים רבים ושונים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים היכן ובמה להשקיע, אך חשוב לוודא כי אתם מודעים לחלוטין לכל הסיכונים הכרוכים בכך לפני קבלת החלטות כלשהן. 

הבנת היסודות של השקעה

השקעה היא דרך להגדיל את הכסף שלכם על ידי מימוש ערך הכסף בעבור נכס כלשהו, שיגרום לכך שיהיה יותר כסף.

עם זאת, עליכם לדעת איזה סוג השקעה אתם רוצים לעשות ומה היעדים שלכם להשקעה זו, לדוגמה, אם אתם מחפש השקעה עם סיכון גבוה ותגמול גבוה, מניות עשויות להיות הטובות ביותר עבורכם.

אם אתם מחפשים השקעה בסיכון נמוך עם תגמול גבוה עד מאוד, השקעות נדל"ן מאוד ידבר אליכם.

סוגי השקעות שונים:

  • השקעת מניות, סיכון גבוה ותגמול גבוה.
  • השקעת אג"ח, סיכון נמוך ותגמול נמוך.
  • השקעות נדל"ן, סיכון נמוך, תגמול גבוה

יעדי השקעה:

  • טווח קצר, כאשר היעד מושג תוך יום עד שנה.
  • טווח בינוני, כאשר היעד מושג תוך שנה עד שלוש שנים.
  • טווח ארוך, כאשר היעד מושג על פני חמש שנים ויותר.

הבנת כושר הרתיעה שלכם מסיכון או את יתרונות התגמול שלכם

טיפ שלישי הוא להבין את חוסר הסיכון או העדפות התגמול שלכם, לדוגמה, אם אתם פוחדים מסיכון גבוה, אתם צריכים להשקיע בנדל"ן, כי הוא יציב יותר.

אם אתם שונאים סיכון נמוך, עליכם להשקיע במניות בעלות סיכון גבוה יותר שמציעות תשואות גבוהות יותר.

מטרת הטיפ הזה היא לעזור לאנשים לקבל החלטות טובות יותר לגבי ההשקעות והכספים שלה,  הבנת העדפת הסיכון שלכם יכולה לעשות את ההבדל בין תיק השקעות ממוצע למוצלח.

היו מודעים למצב הרגשי שלכם בעת קבלת החלטות בשווקים

חשוב להיות מודע למצב הרגשי שלכם בעת קבלת החלטות בשווקים, זוהי טעות נפוצה שאנשים מקבלים החלטות כשהם במצב רגשי שלילי, מה שעלול להוביל להחלטות רעות.

אל לנו לחשוש מתנודתיות מכיוון שזה משהו שנצטרך להתמודד איתו בשווקים, במקום זאת, עלינו להיות מסוגלים לנצל את הפוטנציאל שלו ולהשתמש בו ככלי לטובתנו.

ודאו שאתם מודעים לסוגי ההשקעות השונים, הסיכון והתשואות שלהם, ואיזה משאבים אתם צריכים כדי להתחיל

השקעה היא לא רק להרוויח כסף. זה גם על למידה והבנה של יסודות הכספים. כך תוכלו לקבל החלטות חכמות יותר בעתיד. ישנם שלושה סוגים של השקעות: הון עצמי, חוב והשקעות נדל"ן. השקעות במניות כוללות מניות ואגרות חוב ואילו השקעות חוב כוללות חשבונות חיסכון ותקליטורים. 

השקעות נדל"ן כוללות נכסים להשכרה כגון בתים, משרדים, או אפילו שטחים פתוחים לשימוש חקלאי.

חשוב להיות מודע לאיזה סוג משאבים אתם צריכים לפני שאתם משקיעים את הכסף שהרווחתם קשה כי זה יהיה תלוי על כמה אתם מחפשים להשקיע. לדוגמה, אם אתם משקיעים פחות מ-250,000$ בנדל"ן, מומלץ להשתמש בצד שלישי כמו סוכן נדל"ן.

מהו אזור השקעות?

אזור השקעות זוהי דרך הבחירה שלכם בתוך ההשקעה עצמה שבה בחרתם.

אם בחרתם באג"ח ומניות, עליכם להבדיל באזור הציבורי או הפרטי, שכן הפרטי יהיה רווחי יותר כי בעצם חברות פרטיות נועדו על מנת להרוויח לעומת ציבוריות שנועדו להחזיק לאורך זמן ולהישאר שם לרווחת המדינה.

אם בחרתם בנדל"ן עליכם לבחור את אזור ההשקעות בכובד ראש, אם אינכם מבינים זאת אתם עלולים לעשות השקעות לא נכונות ולהפסיד את כספכם, לכן אם אתם בוחרים בהשקעות נדל"ן כדאי לכם להתייעץ עם גורם חיצוני שעובד בתעשייה ומבין באזורי השקעה שונים.

Similar Posts