איך לשמור על המחשב הנייד
|

 איך לשמור על המחשב הנייד לאורך זמן?

קניתם מחשב נייד ואתם מעוניינים לשמור עליו לאורך זמן? חשוב ביותר לשמור על המחשב הנייד על מנת שלא יקרה לו שום דבר ותהיה לכם האפשרות לעשות בו שימוש לאורך זמן רב. כל הפרטים- בכתבה הבאה.

כיצד ניתן לשמור על המחשב הנייד?

השקעתם סכום כסף לא זול במיוחד על מנת לרכוש מחשב נייד ואתם מעוניינים לשמור על המחשב הנייד? ישנם הרבה דברים שיכולים לגרום למחשב שלכם הרס כמו למשל וירוסים, רטיבות ועוד. לעיתים אנשים מגלים בדיעבד שהם עושים דברים שעשוים לגרום להם לפגוע במחשב והתוצאה היא חוסר יכולת לעשות שימוש במחשב לאורך זמן רב.

איך לשמור על המחשב הנייד
איך לשמור על המחשב הנייד

כיצד אפשר לשמור על המחשב הנייד?

במידה וקיימת תקלה במחשב הנייד שלכם בשל הסוללה, הרי ישנן מספר פעולות שתוכלו לעשות וכעת נפרט את הפעולות השונות:

ניתוק המחשב: אחרי שהגעתם למאה אחוז טעינה, ההמלצה היא לנתק את המחשב שלכם ולתת למחשב לא להיות טעון יותר.

הקפידו לרוקן את הסוללה: זאת ועוד, חשוב ביותר להקפיד לרוקן את הסוללה. ההמלצה היא לרוקן את הסוללה עד שהיא מגיעה לאחוזים בודדים ורק לאחר מכן להטעין את המחשב.

נתקו את הסוללה מהחשמל: נוסף על זאת, חשוב ביותר לנתק את הסוללה מהחשמל. במידה ואתם עובדים מהבית באופן קבוע, הרי הקפידו לנתק את הסוללה מהמחשב בצורה קבועה.

כיבוי מחשב נייד: ההמלצה היא להקפיד לכבות את המחשב הנייד במידה ואתם לא עובדים איתו במשך זמן רב. גם במידה והמחשב שלכם נכנס למצב שינה, הוא עדיין ממשיך לעבוד.

שימו לב, כאשר תפעלו בהתאם לטיפים הנ"ל, כך תהיה לכם האפשרות להבטיח שמירה על המחשב שלכם.

כיצד תשמרו על  ניקיון המחשב שלכם?

על מנת לשמור על המחשב שלכם לאורך זמן רב, חשוב ביותר להקפיד על ניקיון המחשב. ככל שתקפידו לנקות את המחשב לאורך זמן רב, כך תהיה לכם אפשרות לעשות בו שימוש לאורך זמן רב.

לא לאכול ליד המחשב: אם גם אתם אוהבים לאכול ליד המחשב, הרי ההמלצה היא לא לעשות זאת על מנת לשמור על תקינות המחשב שלכם. אכילה ליד המחשב עשויה לגרום נזק בלתי הפיך למחשב. אוכל ושתייה יכולים להיכנס למקלדת ולגרום לה נזק רב אשר תשלמו עליו ביוקר. לעיתים חלקים במחשב עשויים להירטב או להינזק בצורה משמעותית ביותר.

שימוש במייבש שיער: במידה ואתם בוחרים לעשות שימוש במייבש שיער לצורך ניקוי המחשב, כדאי לעשות שימוש באוויר קר בלבד ולא באוויר חם. שימוש באוויר חם עשוי להמיס את המחשב.

ללא שימוש במטליות רטובות: חשוב ביותר לא לנקות את המחשב באמצעות מטלית רטובה אלא באמצעות מטלית יבשה. נוסף על כך, בבואכם לנקות את המסף, עדיף לא לעשות זאת בהתזה ישירה, אלא לנגב בעדינות את המסך על מנת לא לגרום להרס.

ניקוי פתחי אווירף נוסף על כך, חשוב ביותר להקפיד ולנקות פתחי אוויר. הפתחים עשויים להיסתם כתוצאה מאבק וחשוב ביותר לנקות את הפתחים באמצעות מברשת.

גרים בירושלים תוכלו לקבל שירות מקצועי באתר המתמחה מעבדה לתיקון מחשבים ניידים ירושלים

איך תשמרו על המחשב לזמן רב?

במידה ואתם עושים שימוש במחשב, הרי חשוב ביותר לשמור על המחשב לאורך זמן רב על מנת לאפשר לעשות בו שימוש לאורך זמן רב. הנה מספר טיפים לשמירה על המחשב:

רכשו תיק מתאים: כדאי לקנות תיק מתאים למחשב, בייחוד אם מדובר בסטודנטים שעשויים לזרוק את התיק על הרצפה.

הימנעו מטלטול המחשב: חשוב ביותר להימנע מטלטול המחשב. מחשב הכולל הארד דיסק מכני רגיש יותר בהשוואה למחשב אחר ולכן ההמלצה היא לשמור על המחשב ולא לתת לו מכות.

 עבודה על משטחים יציבים: נוסף על כך, חשוב ביותר לעשות שימוש במשטחים יציבים וקשיחים לאורך זמן רב. ההמלצה היא לעשות שימוש במשטחים קשיחים ולא לעבוד עם המחשב על הברכיים. שימו לב עבודה על הברכיים עשויה לחסום את פתחי האיוורור וכך לא תהיה לכם אפשרות לעשות שימוש במחשב בשל הצטברות אבק.

רגע לפני סיום

חשוב ביותר להקפיד לשמור על המחשב שלכם לאורך זמן רב במטרה לעשות בו שימוש למטרות עבודה או לימודים או לצורך שימוש אישי. כאשר תשמרו על המחשב שלכם תוכלו לעשות בו שימוש בכל זמן נתון.

Similar Posts