קורס פיתוח תוכנה ואפליקציות

בעוד ששפת התכנות שתבחר תלויה במערכת ההפעלה ובפלטפורמה הניידת עליה אתה עובד, כמה מהשפות הפופולריות ביותר לפיתוח אפליקציות לנייד הן Java, C, C++ ו-C #. בתחילת הקריירה שלך תהיה מפתח אפליקציות, אך כשיש לך ניסיון תעסוקתי רב תוכל לעבור לתפקיד מנהל פרויקטים. קורסים כגון מפתח אפליקציות אנדרואיד מוסמך ומפתח אפליקציות מוסמך ל-iOS הם אפשרויות מצוינות.

הקורס תכנות אתרים / עיצוב אתרים נועד ללמד את היסודות של עיצוב
פיתוח, ייצור והערכה של יישומי אינטרנט. הוא גם מלמד כיצד לספק בהתאם לצרכים ולציפיות של הלקוחות. פיתוח תוכנה כולל ניהול, בנייה, איתור באגים של יישומים ובניית מסגרות, תוכנות מערכת ומערכות הפעלה. ברגע שאתה מפתח את הכישורים שלך בשפות ובמערכות הפעלה אלה, הנדסת תוכנה מתרחבת לדברים כמו עיצוב מונחה עצמים ועיצוב פתרונות עסקיים.

לאחר ששלטת בפיתוח UI/UX
אתה יכול להיות עוזר מתכנת/מעצב UI/UX, ולאחר מכן לקדם לתפקידים מובילים כמו מתכנת/מעצב/מעצב ממשק המשתמש הראשי/UX. תוכנית פיתוח התוכנה מכינה את התלמידים לפיתוח, בדיקה ותחזוקה של יישומי תוכנה שאנשים משתמשים בהם במחשבים ובמכשירים טכניים אחרים מדי יום. בחמשת הקורסים תלמדו את יסודות התכנות, פתרון תקלות תוכנה ועקרונות פיתוח תוכנה. בקורס מקוון חינם זה בן 3 חודשים, תלמד הכל על תהליך פיתוח התוכנה, מתודולוגיה, פיתוח תוכנה זריז, כלים מקצועיים בסיסיים ושיטות הנדסיות ליצירת תוכנה באיכות גבוהה.

הקורס יכסה מידע בסיסי על מערכות הפעלה וישפר את המהימנות הטכנית הכוללת שלך
במהלך התוכנית, תתמקד בפיתוח תוכנה, פיתוח ג'אווה ואנדרואיד, תכנות סלולרי ואפילו מכשירי iOS בזמן שאתה מתכונן להסמכת Google Associate Android Developer Industry. התוכנית שלנו מכינה אותך לתפקידים ברמת הכניסה באמצעות פלטפורמות מובילות בתעשייה על ידי נטילתך בקורסים המכינים אותך ל-2 הסמכות בתעשייה. באמצעות קורסים מקוונים מתקדמים לפיתוח אינטרנט ואפליקציות לנייד שתוכננו ונלמדו על ידי מומחים מהמחלקה למדעי המחשב של SDSU, תרכוש את הכישורים הדרושים לך כדי להתחיל את הקריירה שלך כמפתח במשרה מלאה.

בין אם אתה רוצה להתמקד בלימוד שפות תכנות
בהבנת תפקידה של אבטחת סייבר במחזור החיים של פיתוח התוכנה, או בפיתוח יסודות, אתה יכול למצוא קורס שמתאים לצרכים שלך. מחזור החיים של פיתוח התוכנה משתנה כל הזמן, כך שזרם מתמיד של קורסים והסמכות יעזור לשמור על הכישורים שלך מעודכנים. אם אתם מתעניינים בשפות תכנות, אבטחת סייבר, ניהול פרויקטים או תחומי פיתוח אחרים, תוכלו למצוא קורסים שיעזרו לכם לפתח את המיומנויות הללו ועוד. אתה יכול לפתח מיומנויות אלו אם יש לך את ההשכלה המתאימה ואת הכלים אליהם ננחה אותך במדריך זה.

בעולם שבו הרבה ממה שאנחנו עושים כרוך בתוכנה כלשהי
בין אם זה הטלפון שלך או מכשירי החשמל הביתיים שלך, ללמוד כיצד לעצב זאת היא בחירה בטוחה בקריירה. פיתוח אפליקציות הוא תנאי הכרחי לשימוש בתחומים שונים, ולכן בעת ​​פיתוח תוכנה יש צורך למצוא פתרונות אלגנטיים לפתרון בעיות הלקוח. קודם כל, תזדקק למיומנויות הנדרשות לפיתוח תוכנה כמתואר בסקירת הקורס הזו. עם קורות חיים בזמן שנכתבו על ידי מומחים עם שנים של ניסיון, תתמקדו במיומנויות החשובות בפיתוח אפליקציות.

תכנית הלימודים מתמקדת גם במתודולוגיה מאחורי הכלים והטכנולוגיות היוצרות כמה מהיישומים הפופולריים ביותר בשימוש כיום
לדוגמה, אחד מהקורסים הקצרים החינמיים שלנו נותן לך הזדמנות ללמוד כמה מיסודות הפיתוח תוך שבועיים עד עשרה שבועות. זה יכול לעזור לך להרחיב את הידע הקיים שלך ולתת לך הצלחה אקדמית בכמה מתחומי המפתח שתצטרך כדי להמשיך בקריירה בתעשייה. הרשימה כוללת קורסים ללימוד מיומנויות בסיסיות כגון Java, Python, Android, R, Kotlin, עיצוב אתרים, פיתוח אתרים, ראייה ממוחשבת ועוד.

קורס מבוא זה מלמד את היסודות של תכנות מונחה עצמים ב-Java כמו גם שיטות עבודה מומלצות לפיתוח תוכנה מודרנית
במדריך החינמי הזה, תלמד כיצד צוותים מעצבים, בונים ובודקים מערכות תוכנה מרובות גרסאות. קורס זה בן 3 חודשים בפיתוח תוכנה מקוון דינמי מלמד אותך על R. R היא שפת תכנות חינמית וסביבת תוכנה עבור מחשוב סטטיסטי וגרפיקה.

יצרנו את תוכנית ההסמכה הזו לאפליקציות אינטרנט ולנייד בשיתוף עם מחלקת SDSU למדעי המחשב
מה שאומר שאתה יכול גם לצבור עד 12 נקודות זכות ברמת תואר שני ולספק את תוכנית המאסטר שלך במדעי המחשב בזמן שאתה מבין את מדעי המחשב תוכנית מאסטר להתכונן. כגון. כדי להיות מפתח מלא חזון דורש. מי שרוצה לזכות בהכרה במחקר פיתוח תוכנה יגלה שהקורסים שלנו מציעים אפשרות לקבל הסמכה דיגיטלית בסיומם. קורסי התכנית מקנים ידע ומיומנויות בדיקות לצורך הסמכה בענפים אלו. אמנם הקורסים הללו הם בחינם לבדיקה, מה שאומר שאתה יכול להצטרף אליהם בחינם, אבל אתה צריך לשלם עבור הסמכה, וזה הגיוני.

ומכיוון שכל הקורסים מוצעים באופן מקוון
אתה יכול לעבוד לקראת קבלת ההסמכה שלך בלוח הזמנים שלך מבלי לעכב את חייך המקצועיים. זה גם מסייע בלמידה כיצד ליצור UX / UI עבור ממשקי משתמש חזקים. בעוד שתואר במדעי המחשב הוא הסמכה מתגמלת, זה לא הדרך היחידה להנדסה או לפיתוח תוכנה. מדובר בתכנית שנתיים במשרה מלאה או בתכנית חלקית לשלוש שנים שתניב תואר ראשון מוסמך אזורי.

זה בחינם
אבל אם תבחרו בגרסת המדריכים, תצטרכו לשלם 127$. הקורס הזה לא יהפוך אתכם למומחה ג'אווה, אבל הוא ייתן לכם הבנה מלאה של התוכנית ויכולותיה. תנ"ך Python מלמד אותך כיצד לפתח תוכנה באמצעות שפת התכנות Python. הם כיסו כל היבט של פיתוח תוכנה שבהחלט יעזור לך.

לכן
עליהם להיות מסוגלים לעבוד עם מערכות הפעלה שונות (Linux, Windows, iOS), וכן להיות בעלי ניסיון עם לפחות שתיים או שלוש שפות תכנות פופולריות (Java, Python, C, C + +, רובי, SQL, PHP וכו'). ד.). ..). תעודות הן חלק חיוני בקורס תוכנה מכיוון שהן הדרך היחידה להוכיח שבאמת סיימת את הקורס.

DevOps שואפת לגשר על הפער בין צוותי פיתוח ותפעול כדי להבטיח אספקה ​​מהירה וחלקה של מוצרי/שירותי תוכנה. זהו שוק ענק שבו אתה יכול להציג את כישוריך וללמוד מכמה מהמפתחים הטובים בעולם.

Similar Posts